نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

ایران از تهدیدهای آمریکا بیم به خود راه نمی دهد

۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۷:۲۳:۰۵
کد خبر: ۵۱۷۹۳۵
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به تهدیدهای اخیر رئیس جمهور آمریکا ضد ایران گفت: ما محکم و پابرجا حرف خود را می زنیم و منطق ما عوض نخواهد شد و از تهدیدهای آمریکا بیم به خود راه نمی دهیم.

 به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ آیت الله سید یحیی جعفری در دیدار با جمعی از فرماندهان و پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرمان به مناسبت روز نیروی هوایی افزود: اگر ملت ایران می خواست بترسد از شاه و ساواک می ترسید.

وی با بیان اینکه مفهوم سخنانی که امام (ره) قبلا بیان کرده اند امروز برای همه ملت ها روشن می شود اظهار کرد: مستکبر منطق و عقل ندارد و حرفی می زند و می خواهد حرف خود را به کرسی بنشاند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: در حال حاضر رئیس جمهور مجنونی در آمریکا بر سر کار آمده است که تمام دنیا با آن مخالف هستند.

وی با بیان اینکه غربی ها از راههای مختلف به ملت ایران در دوران ستمشاهی ظلم کرده اند، گفت: شاه با برگزاری جشن های شاهشناهی در شیراز، هزینه های سنگینی بر ملت تحمیل کرد و کارهای خلاف اخلاقی انجام داد که انسان از مطرح کردن آن شرم دارد.

آیت الله جعفری بیان کرد: حمله به مسجد جامع کرمان و مدرسه فیضیه قم در بین جنایات شاه از همه زشت تر بود.

وی با اشاره به دیدار تاریخی همافران و بیعت آنها با امام راحل (ره) تصریح کرد: برادران همافر کار بزرگی انجام دادند در حالی که هنوز رژیم سرپا بود وفاداری خود را به امام (ره) اعلام کردند.

امام جمعه کرمان تاکید کرد: همافران تکلیف خود را فهمیدند و درک کردند شاه یک رژیم فاسد، وابسته به غرب و نوکر آمریکا است.

وی گفت: 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و الحمدالله به رغم همه نشیب و فرازها ارتش، نیروی هوایی و دریایی مجهز است و اگر قوی نبودیم به یقین دشمن به ما حمله می کرد.

آیت الله جعفری تصریح کرد: دشمن با اسلام ناب محمدی (ص) دشمنی دارد و جنگ هشت ساله را به ما تحمیل کرد و دنیای غرب هم اکنون هم دشمن سرسخت ما است و برای نابودی انقلاب تردید نمی کند.

وی خطاب به فرماندهان و پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: شما برای مملکت افتخار آفریدید و سرباز قرآن، اسلام و امام زمان (عج) هستید لذا قدر و منزلت خود را بدانید و همچنان آماده و مهیا برای روز مبادا باشید.

جانشین قرارگاه منطقه ای جنوبشرق آجا نیز گفت: نیروی هوایی برای پذیرش انقلاب و بریدن از طاغوت خط شکن بود و کاری بسیار دشواری انجام داد.

امیر سرتیپ علی نقی امیری کیاسری افزود: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی به رغم اینکه در زمان شاه مستشارمحور بود، اما توانست تجهیزات خود را پس از پیروزی انقلاب حفظ کند.

وی بیان کرد: جنگ تحمیلی برای ایران اسلامی غافلگیرانه بود اما پس از مدت کوتاهی همرزمان ما با جت های جنگی به شکار تانک ها رفتند و این غافلگیری را جبران کردند و مانع پیشروی دشمن شدند.

وی با بیان اینکه امام راحل (ره) سخن بسیار زیبایی در مورد نیروی هوایی دارد و نیروی هوایی را نیرویی الهی خوانده اند، گفت: پرسنل این نیرو انقلابی و آماده هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز