دکتر رضا مهدی پور، رییس شورای هماهنگی دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان های بافت رابر و ارزوییه:

صیانت از نیروی کار هدف اصلی مجموعه اجرائی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت تدبیر و امید است

۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۴:۵۵:۳۵
کد خبر: ۵۱۸۶۲۹
صیانت از نیروی کار هدف اصلی مجموعه اجرائی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت تدبیر و امید است
رییس شورای هماهنگی دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان های بافت رابر و ارزوییه گفت: صیانت از حق و حقوق نیروی کار هدف اصلی مجموعه اجرائی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت تدبیر و امید است که بحمدالله توفیقات خوبی در این زمینه حاصل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر رضا مهدی پور در جمع کارگران شهرداری بافت ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کارگران نجیب و خدوم شهرداری شهربافت انان را ایثارگر و عزیزترین أفراد در پیشگاه خداوند دانست.

وی با اشاره به نقش عمده کارگران شهرداری علی رغم محدودیت های مالی فروان، عملکرد ستودنی آنان را از عوامل انسجام ملی توصیف و عنوان کرد: نقش دولت تدبیر و امید در بالا بودن حداقل دستمزد کارگران و توجه به معیشت مردم در این دولت بی نظیر بود.

این مقام مسئول با اشاره به تفاوت غیر قابل انکار شهرداری تهران با سایر شهرداری ها د رکسب در آمد و بخشش های خاص شهرداری تهران در سال های اخیر گفت: تجمیع درآمد شهرداری ها و توزیع عادلانه ان در جامعه راه حل توسعه هماهنگ و متوازن شهرهای کوچک خواهد شد.

رییس تجدید نظر دعاوی کارگری و کارفرمایی شهرستان های ابر با اشاره به اهمیت مافوق تصور تشکیل شوراهای کارگری و ایجاد تشکل های کارگری برأی دفاع از کارگران تاکید نمود و صیانت از نیروی کار را در شهرستان های ابر فوق العاده بنیادی و بدون إغماض دانست و دفاع قدرتمندانه از کارگران را از خصائص ذاتی دولت در شهرستان عنوان نمود و رضایت از عملکرد ها را بر عهده مردم و مراجعین گذاشت

دکترمهدی پور در پایان از تلاش های فرماندار محترم شهرستان، شهردار پرتلاش، معاون خدوم شهرداری بافت، مهندس فرهاد سلجوقی رییس هیات مدیره شرکت گردو و إجرائیات شهرداری تمامی تلاشگران شهرداری بافت قدردانی نمود.

 شهردار بافت نیز در این مراسم با اشاره به وضعیت کارگران و سعی در پرداخت مطالبات کارگران عملکرد حوزه نیروی انسانی را تشربح نمود و امادگی هر گونه همکاری با مجموعه تعاون کار و رفاه اجتماعی را اعلام کرد و از تلاش های متحول کننده دکتر مهدی پور و همکارانشان قدردانی نمود.

در این نشست کارگاه آموزش تشکل های کارگری نیز برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز