معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان:

تفکر ریاضی را باید به دانش آموزان آموخت

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۸:۰۳:۵۸
کد خبر: ۵۲۱۷۶۰
تفکر ریاضی را باید به دانش آموزان آموخت
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در کارگاه آموزشی توجیه طرح ها و برنامه های حوزه آموزش ابتدایی در منطقه نوق گفت: تفکر ریاضی را باید به دانش آموزان آموخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا طلابیگی در جمع مدیران و آموزگاران دوره ابتدایی منطقه نوق به توجیه طرح ها و برنامه های دوره ابتدایی و ارائه شیوه های نوین تدریس پرداخت و ضمن ارائه شیوه های صحیح آموزش مفاهیم ریاضی برای دانش آموزان دوره ابتدایی گفت: زمانی می توان ادعا کرد که دانش آموز ریاضی را یاد گرفته که بتواند مسئله ای را حل کند و این موضوع زمانی محقق می شود که به دانش آموز تفکر ریاضی را یاد داده و به صورت عملی کار کرده باشیم.

وی با اشاره به ایجاد رابطه عاطفی با دانش آموز گفت: ایجاد رابطه عاطفی با دانش آموز یکی از عوامل مهم در یاددهی و یادگیری است که باید در همه زمان ها و همه دوره های تحصیلی نهادینه شود.

در این کارگاه آموزشی که کارشناسان آموزش ابتدایی و پیش دبستانی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشتند، مواردی از قبیل ارزشیابی کیفی و توصیفی، محتوای آموزشی، مدارس هوشمند و کارکردهای مغز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز