معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان:

فطرت گرایی توحیدی، رویکرد اصلی برنامه های درسی و تربیتی کشور است

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۸:۰۴:۲۷
کد خبر: ۵۲۱۷۶۳
فطرت گرایی توحیدی، رویکرد اصلی برنامه های درسی و تربیتی کشور است
عاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فطرت گرایی توحیدی، رویکرد برنامه های درسی و تربیتی در راستای شکوفایی فطرت الهی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی زنگی آبادی در گردهمایی رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان در قلعه گنج از دانش آموز به عنوان امانت الهی دارای کرامت ذاتی نام برد و افزود: فطرت الهی در وجود دانش آموزان نهفته است و قابلیت شکوفایی و فعلیت یافتن دارد .

وی خاطرنشان کرد : معلم اسوه ای امین و بصیر برای دانش آموزان در مسیر راه انبیای الهی است و نقش مؤثری در رشد عقلانی ، ایمانی ، علمی و اخلاقی دانش آموز دارد .

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: یادگیری حاصل تعامل خلاق هدفمند و فعال یادگیرنده با محیط های متنوع یادگیری است که معلم باید در آن نقش یاددهنده و یادگیرنده را داشته باشد .

علی زنگی آبادی به نقش مؤثر مدیر مدرسه در تحقق اهداف آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: مدیر مدرسه معلمی مؤمن، خلاق، متعهد، اهل فکر، آینده نگر، مشارکت پذیر و دارای سعه ی صدر در حوزه حرفه ای است .

وی از سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش کشور نام برد و بر آشنایی همکاران با سیاست های این سند تآکید کرد.

زنگی آبادی از برگزاری دوره ضمن خدمت آشنایی فرهنگیان با سند چشم انداز 20 ساله سند تحول بنیادین برنامه درسی ملی و برنامه ریزی جامع در آموزش و پرورش به منظور آشنایی فرهنگیان با این اسناد بالادستی خبر داد . 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز