محموله ۲۰۰کیلوگرمی مواد مخدر در کهنوج متوقف گردید

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۸:۱۵:۴۹
کد خبر: ۵۲۱۷۷۸
معاون دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج از توقف محموله 200کیلوگرمی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و افزود:در این عملیات یکی از اعضای باند کلان قاچاق مواد مخدر دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مجید سیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:با دستور مقام  قضائی و در راستای مبارزه با باندهای موادمخدر، اقدامات اطلاعاتی توسط  سربازان گمنام امام زمان(عج) بر روی یکی از باندهای فعال قاچاق مواد مخدر که اقدام به انتقال محموله های سنگین مواد مخدر می نمود،آغاز گردید.

وی اعلام داشت:اعضای این باند قصد انتقال محموله 200کیلوگرمی مواد مخدر از نوع تریاک را از استان سیستان بلوچستان به سایر نقاط کشور را داشتند که باهوشیاری ماموران اداره اطلاعات کهنوج موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.

معاون دادستان کهنوج عنوان کرد:در این عملیات غافلگیرانه  که قریب به یک ساعت به طول انجامید سربازان گمنام امام زمان (عج)با همکاری ماموران جان بر کف نیروی انتظامی موفق به توقیف خودروی پژوی حامل موادمخدر شدند.

شایان ذکر است استان کرمان باتوجه به شرایط خاص جغرافیایی به عنوان گلوگاه ترانزیت قاچاق مواد مخدر محسوب می شودو با تقدیم شهدای فراوان همواره در خط مقدم مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر قرار دارد

قابل تامل است که قریب به 70درصد از موجودی  زندانیان استان کرمان را محکومین و متهمین  مرتبط با جرائم مواد مخدر تشکیل می دهند که یکی از دلایل اصلی  آمار بالای جمعیت کیفری  زندان های استان کرمان می باشد.

 

نظر شما