محموله ۸۷۷ کیلویی تریاک به مقصد نرسید

۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۶:۰۲
کد خبر: ۵۲۲۹۷۷
فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودروی وانت سایپا و کشف 877 کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس شهرستان "جیرفت" خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار"رضا بنی اسدی فر" در این خصوص گفت: در پی کار اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جیرفت، ماموران  این فرماندهی از حمل مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از مرزهای شرقی به سمت مرکز کشور توسط قاچاقچیان با خبر شدند.

وی افزود: با تشکیل اکیپ های گشت ویژه و اعزام به مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و اشراف اطلاعاتی کامل بر منطقه، ماموران انتظامی در دهستان"اسفندقه"به یک دستگاه خودرو وانت سایپا مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی انجام شده از خودروی سایپا 877 کیلو گرم تریاک که به صورت ماهرانه جاساز شده بود، کشف شد. 

سردار بنی اسدی خاطرنشان کرد: در این رابطه دو نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه مواد کشف شده و خودروی توقیفی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندان خواست برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مواد مخدر در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه خرید، فروش و حمل مواد مخدر سریعاً مراتب را جهت شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز