مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند:

مدارس هیات امنایی، بازوان کمکی نظام تعلیم و تربیت هستند

۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۷:۳۴:۵۰
کد خبر: ۵۲۴۱۲۵
مدارس هیات امنایی، بازوان کمکی نظام تعلیم و تربیت هستند
مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در جلسه هم اندیشی مدیران مدارس هیات امنایی گفت: مدارس هیات امنایی بازوان کمکی خوبی برای نظام تعلیم و تربیت هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین کاظمی در این جلسه بر رویکرد مدارس هیات امنایی برای ارتقای کیفیت بخشی برنامه های آموزش و پرورش در سایه مشارکت مردم اشاره کرد و با تبیین سیاست های آموزش و پرورش در زمینه توسعه کمی و کیفی مدارس، بر ضرورت عدم مغایرت مصوبات هیات امنایی با قوانین آموزش و پرورش تاکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند گفت: مدیران این مدارس باید پژوهش محو با قدرت فکری بالا،  مبتکر و کار آفرین باشند و برای ارتقای کیفیت برنامه های آموزش و پرورش فعال باشند.

وی هدف از تاسیس مدارس هیات امنایی را کیفیت بخشی به مدیریت مدارس عنوان کرد و افزود: ایجاد مدارس هیات امنایی در واقع شیوه ای جدید از مدیریت مشارکتی است که با نظارت مردمی اداره می شوند و در این مدارس علاوه بر ایجاد تنوع در آموزش و پرورش، فعالیت های مکملی برای رشد و شکوفایی دانش آموزان بایستی ارائه شود.

حسین کاظمی با اشاره به نقش اعضای هیات امنا در توسعه بیش از پیش فضاهای آموزشی و تربیتی خاطر نشان کرد: ایجاد زمینه های جذب مشارکت عمومی از جمله رسالت های مدیران مراکز آموزشی در شهرستان زرند است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت مشارکت مردم در اداره مدارس گفت: تحقق اهداف تعلیم و تربیت بدون مشارکت مردم و معلمان امکان پذیر نیست و باید همه مردم و به ویژه فرهنگیان در اداره مدارس مشارکت فعال و جدی داشته باشند و مدرسه را خانه خود و فرزندانشان بدانند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند تاکید کرد: آموزش و پرورش و در راًس آنها مدارس، نیازمند همفکری و همدلی مردم هستند تا بتوانند در تربیت نسلی توانمند، پرتلاش و متعهد موفق شوند در پایان مدیران مدارس به بیان نظرات خود پرداختند.

گفتنی است در شهرستان زرند، نزدیک دو هزار و پانصد دانش آموز در ده مدرسه هیات امنایی مشغول به تحصیل هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز