تجهیز رانندگان تاکسی کرمان به لباس فرم در سال جدید

۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۶:۵۳
کد خبر: ۵۲۶۳۷۵
نشستی با هدف هم اندیشی در خصوص بهبود وضعیت رانندگان تاکسی سطح شهر با حضور معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی شهرداری، مشاور گردشگری شهردار و مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمان برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ معاون برنامه ریزی و اقتصادی شهرداری در این نشست با اشاره به اینکه شهر کرمان با داشتن آثار تاریخی متعدد در طول سال به خصوص ایام نوروز با استقبال خوب گردشگران مواجه است، افزود: رانندگان تاکسی از جمله اقشاری هستند که ارتباط بیشتری با گردشگران دارند که باید در خصوص ساماندهی آنها اقدامات ویژه ای انجام شود.

علیرضا شریفی با اشاره به نزدیک شدن به سال جدید، بر لزوم یک شکل بودن لباس رانندگان تاکسی برای سال جدید تاکید کرد .

وی همچنین افزود: در راستای رفاه رانندگان تاکسی می توان یک مرکز را برای خدمات رسانی به آنها از جمله کارواش رایگان در نظر گرفت .

مهندس نیک طبع مشاور گردشگری شهردار نیز در این نشست ضمن تشکر از شهردار کرمان به جهت رویکرد ارزشمند در خصوص ساماندهی تاکسیرانی سطح شهر گفت: باید در خصوص ایجاد نقشه جامع گردشگری شهر کرمان اقدام کنیم.

 وی همچنین داشتن یک طرح راهبردی جامع را از دیگر نیازهای شهرداری کرمان عنوان کرد و اظهار داشت: با تکمیل این دوطرح در بخش گردشگری می توان اقدامات موثر و ماندگاری انجام داد .

گفتنی است در این نشست مقرر شد در خصوص تهیه لباس فرم و برگزاری دوره آموزشی برای رانندگان تاکسی درون شهری تا پایان سال جاری اقدامات لازم انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز