۱۰ فقره سرقت در پرونده زورگیر دستگیر شده

۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۰:۰۸
کد خبر: ۵۲۶۷۴۴
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک زورگیر و کشف 10 فقره سرقت توسط ماموران کلانتری 21 این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ"عبدالعلی روانبخش" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره اخاذی در سطح شهر کرمان  شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت ها در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در همین رابطه ماموران کلانتری 21 این فرماندهی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

روانبخش اظهار داشت: متهم در بازجویی تخصصی ماموران چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به 10 فقره اخاذی وجه نقد و موبایل در سطح شهر کرمان اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه  تحقیقات پلیس برای کشف سایر سرقت های احتمالی همچنان ادامه دارد، خاطر نشان ساخت:سارق دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان با بیان این که در ارتقای سطح امنیت نیاز به مشارکت مردم داریم و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس حاصل کنند،گفت: سامانه 197 پلیس نیز آماده دریافت هر گونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی از سوی شهروندان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز