دادستان کرمان هشدار داد:

دست غاصبان از اراضی ملی و دولتی را کوتاه خواهیم کرد/رفع تصرف از ۵هکتار اراضی ملی طی ماه گذشته در کرمان

۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۸:۰۴
کد خبر: ۵۲۶۸۰۴
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از رفع تصرف از5 هکتار اراضی شهری و ملی طی یک ماه گذشته در کرمان خبر داد وافزود: اولویت دادستانی مقابله و مبارزه با حاشیه نشینی و رفع تصرف از اراضی دولتی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دادخدا سالاری اظهار داشت: در راستای مبازره آنی و ضربتی با پدیده سوء و بلاتوجیه حاشیه نشینی و حفاظت از  اراضی ملی، 46 مورد عملیات توسط نیروهای انتظامی و مامورین شهرداری کرمان با هدف مبارزه با حاشیه نشینی و رفع تصرف اراضی ملی طی یک ماه گذشته صورت پذیرفته است.

 

این مقام قضائی تصریح کرد:در این خصوص اراضی ملی که در مناطق چهار گانه شهرداری های شهر کرمان از سوی فرصت طلبان و زمین خواران تصرف شده بود مورد قلع و قمع قرار گرفت و با انجام اقدامات مقتضی نهایتا 5 هکتار از اراضی ملی و شهری در محدوده شهر کرمان رفع تصرف گردید.

 

دادستان کرمان در پایان هشدار داد:با توجه به فرامین صادره از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی «حفظ الله تعالی» مبنی بر مبارزه با پدیده زمین خواری و با یاری و استعانت از خداوند متعال و همکاری نیروهای انتظامی و مامورین سازمانهای ذیربط ضمن صیانت و حفاظت از اموال ملی دست غاصبان از راضی ملی و دولتی را کوتاه خواهیم نمود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز