استاندار کرمان تاکید کرد:

لزوم تحقق عدالت در توزیع اعتبارات در سطح کشور

۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۶:۳۰
کد خبر: ۵۲۸۰۲۷
لزوم تحقق عدالت در توزیع اعتبارات در سطح کشور
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه به کمبود منابع دولت آگاه هستیم، گفت: به عدالت در توزیع اعتبارات در سطح کشور نیاز داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا رزم حسینی در کمیته امور زیربنایی استان کرمان که با حضور معاون امور فنی و توسعه امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه کشور در سالن پیامبراعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد، افزود: ناآگاهی به عدالت در توزیع منابع در کشور باید در حکومت مرکزی مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.

وی از استان کرمان به عنوان استانی صنعتی و کشاورزی یاد کرد و ادامه داد: در توزیع منابع عادلانه باید به استان کرمان توجه ویژه ای شود زیرا ظرفیت های بسیار زیادی در این استان وجود دارد.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: به دلیل موقعیت جغرافیایی استان کرمان، 85 درصد بار کشور از کریدور استان کرمان عبور می کند و در کنار آن سوخت شرق کشور  از مسیر محورهای استان کرمان عبور می کند و 32 میلیون تن سنگ آهن در استان در حال جا به جایی است.

رزم حسینی به یکی از معضلات استان کرمان در بخش جاده ای اشاره و بیان کرد: سالی 600 هزار نفر تردد افاغنه از استان کرمان انجام می شود که بخش عمده حوادث جاده ای به دلیل حضور این افراد رخ می دهد.

وی گفت: اگر اعتبارات حکومتی داده شود درتعامل بامردم می توان طرح های بزرگی را اجرایی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز