عملیات تکمیل بنای درمانگاه بهداشتی و درمانی فرهنگیان جنوب استان کرمان در جیرفت از سر گرفته شد

۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۴:۴۰
کد خبر: ۵۲۸۰۳۷
عملیات تکمیل بنای درمانگاه بهداشتی و درمانی فرهنگیان جنوب استان کرمان در جیرفت از سر گرفته شد
به همت علی اصغر عظیم زاده خیر و نیکوکار مدرسه ساز با انعقاد تفاهم نامه، عملیات تکمیل ساختمان درمانگاه بهداشتی، درمانی فرهنگیان جنوب استان کرمان در جیرفت از سر گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ کار احداث بنای درمانگاه بهداشتی و درمانی فرهنگیان جنوب استان کرمان با هدف ارائه خدمات پزشکی، دندانپزشکی و ...از چند سال قبل در جیرفت آغاز شد که به علت کمبود اعتبارات لازم 50% ساخت و ساز آن که به پایان رسید، معطل ماند.

احمد اسکندری نسب مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در حاشیه جلسه عقد تفاهم نامه با خیر علی اصغر عظیم زاده، گفت: جنوب استان کرمان با جمعیت کثیری از فرهنگیان شریف، نیاز مبرم به درمانگاهی داشت تا کار سرویس دهی بهداشتی و درمانی را به این قشر زحمتکش در دستور کار خود قرار دهد که در همین راستا احداث این مجموعه را در بهترین مکان شهر جیرفت یعنی روبروی بیمارستان امام خمینی (ره) آغاز کردیم که بخشی از ساختمان آن تکمیل و هم اینک در حال سرویس دهی به فرهنگیان و خانواده هایشان می باشد.

وی افزود: کار احداث بنای جدید این درمانگاه با پیشرفت 50 درصدی متوقف شد که امروز به فضل الهی و با همت خیری نیکوکار تکمیل احداث ساختمان مذکور در دستور کار قرار گرفت.

اسکندری نسب در ادامه گفت: خیر عظیم زاده اعلام کرده است تا فروردین ماه 96 ساختمان مذکور با زیربنای تقریبی 800 متر مربع را تکمیل و ضمن تجهیز به سیستم خنک کننده اسپیلت تحویل آموزش و پرورش می دهد که خدمات لازم را به فرهنگیان ارائه نماید.

وی ضمن تشکر از خیر بانی این قدم مهم، خدمت به جامعه فرهنگی را خدمتی ارزشمند برشمرد که تربیت نسل با کفایت فردا را برعهده دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز