معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

رزرو اینترنتی ۱۷۲۰ نفر روز مسافر در سامانه ستاد اسکان فرهنگیان استان

۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۷:۵۱:۲۵
کد خبر: ۵۲۸۳۴۴
رزرو اینترنتی ۱۷۲۰ نفر روز مسافر در سامانه ستاد اسکان فرهنگیان استان
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان از رزرو اینترنتی یکهزار و 720 نفر روز مسافر در سامانه ستاد اسکان فرهنگیان استان از پنجم اسفند ماه تا کنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین میرزایی  با اعلام این خبر افزود: تا کنون 837  نفر مسافر در قالب 187خانوار در سامانه ستاد  اسکان فرهنگیان استان کرمان به نشانی اینترنتی eskan.medu.irثبت نام کرده اند.

وی از آماده سازی  441 مدرسه در قالب 5 هزار و 160 کلاس درس  در شهرستان ها و مناطق استان  جهت  پذیرش و اسکان مسافران نوروزی نیز خبر داد.

میرزایی بر کیفیت بخشی خدمات به مسافران نوروزی در ستاد های اسکان نوروزی فرهنگیان استان تاکید و خاطر نشان کرد: تمامی تلاش ستاد اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش استان، ارائه خدمات مطلوب  و در شأن فرهنگیان است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان افزود: در راستای ارتقا کیفیت مدارس محل ستاد اسکان فرهنگیان استان تاکنون بیش از 10 میلیار تومان تجهیزات رفاهی و مواد شوینده بهداشتی خریداری و توزیع شده است.

حسین میرزایی  گفت: ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان، «بیست و ششم»  اسفند ماه سال جاری افتتاح می شود.

وی از برگزاری دوره آموزشی و توجیهی نیروهای ستاد اسکان فرهنگیان استان در قطب های مختلف به منظور ارائه خدمات با کیفیت خبر داد.

میرزایی از ارائه خدمات خانه های معلم، اردو گاه های دانش آموزی و کلینیک های پزشکی فرهنگیان استان به میهمانان نوروزی در ایام نوروز نیز خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز