۵۳ سارق به ۱۳۰ فقره سرقت اعتراف کردند

۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۶:۴۷:۴۲
کد خبر: ۵۲۹۷۸۱
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت:در اجرای پنجمین طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی که به مدت 4 روز در شهرستان کرمان آغاز شد ماموران انتظامی این فرماندهی با گشت زنی های هدفمند خود موفق شدند در نقاط جرم خیز و حاشیه شهر، 53 سارق را دستگیر و 130 فقره سرقت را کشف کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "عبدالعلی روانبخش" در این خصوص گفت: در راستای پنجمین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و فروشندگان انواع مواد مخدر، طرح ارتقاء امنیت  اجتماعی و پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز به مدت 4 روز به صورت  پنهان و آشکار در شهرستان کرمان به مرحله اجرا در آمد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی با گشت زنی های هدفمند خود موفق شدند در نقاط جرم خیز و حاشیه شهر، 53 سارق را دستگیر و 130 فقره سرقت را کشف کنند. 

وی تصریح کرد: این سرقت ها از قبل پنج فقره سرقت منزل، 44 فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو، 10 فقره وسایل نقلیه، 12 فقره اماکن خصوصی، هشت فقره سرقت احشام و 51 فقره سرقت سایر عناوین در مجموع 130 فقره سرقت در شهر کرمان با تلاش ماموران انتظامی در اجرای پنجمین طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی کشف شد. 

 

وی گفت: در اجرای این طرح  ماموران انتظامی  30 نفر خرده فروش مواد مخدر و 68 نفر متهم تحت تعقیب قضایی را نیز دستگیر کردند.

روانبخش ادامه داد: همچنین در این طرح با استقرار ماموران انتظامی در نقاط از پیش تعیین شده 63 دستگاه خودرو و 141 دستگاه موتورسیکلت در مجموع 204 دستگاه وسلیه نقلیه مزاحم، متخلف و فاقد مدارک که موجبات سلب آسایش شهروندان را فراهم می کردند توقیف شد.

وی ابراز داشت: همچنین ماموران پلیس در اجرای این طرح در بازرسی از مخفیگاه مجرمان دستگیر شده، مقداری اموال سرقتی را نیز کشف کردند. 

فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان افزود: سارقان و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. 

 

وی خاطر نشان ساخت: برقراری امنیت برای تمامی موضوعات بسیار حائز اهمیت است و برخورد با مخلان نظم و امنیت در چارچوب و ساختار قانونی اولویت مهم پلیس به حساب می‌آید.

روانبخش در پایان با تأکید بر وظیفه پلیس در روز های پایانی سال و جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای طرح های پاکسازی محلات، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز