مشاور استاندار کرمان و مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان عنوان کرد:

لزوم تعیین پیوست اطلاع رسانی برای پروژه های اقتصاد مقاومتی

۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۲:۵۸
کد خبر: ۵۳۰۴۹۴
لزوم تعیین پیوست اطلاع رسانی برای پروژه های اقتصاد مقاومتی
مشاور استاندار کرمان و مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: تعیین پیوست اطلاع رسانی برای تمامی پروژه های توسعه ای به ویژه پروژه ای اقتصاد مقاومتی امری ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ نقی عظیمی زاده در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان گام دوم مثلث توسعه اقتصادی منطقه دو (شهرستان های جیرفت و عنبرآباد) افزود: کمیته های اطلاع رسانی اقتصاد مقاومتی در شهرستان ها فعال شده و فرمانداران شهرستان ها باید به این کمیته نگاه ویژه ای داشته باشند.

وی با اشاره به برخی محدودیت های سازمان های اطلاع رسانی در راستای تولید و انتشار اخبار، عنوان کرد: حمایت از این دستگاه ها و اختصاص اعتبار به آنها از سوی استاندار کرمان نیز مورد تاکید قرار گرفته که باید به صورت جدی مورد توجه مدیران شهرستانی نیز قرار گیرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان بر راه اندازی سامانه پیامک ستادهای اقتصاد مقاومتی شهرستان ها نیز تاکید کرد و افزود: این سامانه ها باید حداقل 20 هزار نفر عضو داشته باشند.

عظیمی زاده به استفاده از فضای مجازی نیز اشاره و بیان کرد: در این فضا درباره خشک شدن هلیل، تخریب ها و مواردی از این دست مطالب بسیاری مطرح می شود اما هیچکس از سد جیرفت و یا احیای جازموریان مطلبی را مطرح نکرده اند که باید دید که کوتاهی ها از کجاست.

وی ادامه داد: تعیین افراد متخصص برای روابط عمومی فرمانداری ها و نیز روابط عمومی ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ها نیز باید مورد توجه باشد تا ارتباط روابط عمومی ها با رسانه ها به خوبی شکل گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز