معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان:

آموزش و پرورش نقش موثری در توانمند سازی و پرورش نیروی انسانی خلاق و کارآمد دارد

۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۳:۳۵
کد خبر: ۵۳۱۰۷۹
آموزش و پرورش نقش موثری در توانمند سازی و پرورش نیروی انسانی خلاق و کارآمد دارد
معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان گفت: آموزش و پرورش نقش موثری در توانمند سازی و پرورش نیروی انسانی خلاق و کارآمد در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمید ذکاء اسدی در نخستین همایش فرهنگ سازی و گفتمان اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش که به میزبانی شهرستان شهر بابک برگزار شد، افزود: با ابتکارات و برنامه ریزی های انجام شده در مرحله اول مدیریت جهادی به جای مدیریت جناحی و پرهیز از حاشیه ها در استان کرمان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: 80 هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در استان کرمان سرمایه گذاری شده است و دولت به تنهایی در هیچ زمینه ای موفق نخواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه اصل اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری مشارکت مردم است، ادامه داد: شهر قلعه گنج یک الگو برای کشور شده است و مقام معظم رهبری بر بازدید مدیران و مسئولین از اقدامات انجام شده در قلعه گنج تاکید داشتند.

ذکاء اسدی با تشریح اقدامات اقتصادی انجام شده در استان کرمان بر پایه اقتصاد مقاومتی، تاکید کرد: استان کرمان به هشت زون اقتصادی تقسیم شده و هر شهرستان تحت پوشش یک معین اقتصادی قرار گرفته است و در شهرستان شهربابک با ایجاد و راه اندازی کارگاه های صنایع دستی و گردشگری میمند و فعالیت و بهینه سازی دام آینده بسیار خوبی را برای این شهرستان پیش بینی می کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه کارشناساس بر این باورند که راه نجات کشور اقتصاد مقاومتی است، گفت: خانه و مدرسه دو نهاد برای فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی هستند و در صورت اجرای خوب و درست در آینده مدیران موفقی خواهیم داشت و ایمان و بعد علم و چگونه زندگی کردن در مدرسه توسط معلم خود عطاء احمدی در ذهن من نقش بسته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: در استان مشکل امنیتی نداریم اما معضلات اجتماعی استان مواردی است که اگر در زمینه های فرهنگی و اجتماعی پیش آید خود مشکلات بزرگی را به دنبال دارد.

ذکاء اسدی گفت: مفاهیمی چون مهارت، بهره وری خلاق و نوآوری، خلق ثروت و رقابت پذیری با تمرکز بر سرمایه گذاری و نیروی انسانی کارآمد محقق خواهد شد و آموزش و پرورش نقش مهمی در تحول و توانمندسازی دارد و اقتصاد مقاومتی بدون انسان های خلاق و کارآمد محقق نخواهد شد.

وی همچنین به انتخابات سال 96 اشاره کرد و افزود: شرکت باشکوه در انتخابات پیش رو و انتخاب افراد اصلح و افرادی که می توانند در اهداف اقتصاد مقاومتی پیشرو باشند باید مدنظر همگان قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان ادامه داد: از معلمان برای انتخاب افراد اصلح بخصوص در شوراهای شهر خواستارم تا نقش خود را به خوبی در این زمینه ایفا کنید

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز