استاندار کرمان:

مشارکت مردم در زمینه‌های مختلف امری لازم و ضروری است

۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۳:۵۰
کد خبر: ۵۳۱۰۸۸
مشارکت مردم در زمینه‌های مختلف امری لازم و ضروری است
استاندار کرمان مشارکت مردم در زمینه‌های مختلف را امری لازم و ضروری دانست و گفت: با تدوین طرح مقابله با ریزگردها، مردم برای حفظ محیط زیست به صورت داوطلبانه ورود و همراهی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا رزم حسینی در جلسه ستاد مقابله با ریزگردهای استان که در سالن پیامبراعظم(ص) برگزار گردید، ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی، افزود: اهمیت منابع طبیعی بر زندگی انسان‌ها بر هیچ فردی پوشیده نیست زیرا منابع طبیعی به نسل آینده هم تعلق دارد.

وی ارائه راهکارهای عمل گرایانه و واقعی طی زمانبندی مشخص، با استفاده از ظرفیت‌های ملی و استانی را یکی از اهداف برگزاری این جلسه برای مقابله با ریزگردها عنوان کرد و یادآورشد: امروز شهرستان ریگان به عنوان یکی از کانون‌های بزرگ ریزگرد در استان کرمان شناخته شده و مردم را مورد آزار و آسیب قرار داده است.

استاندار کرمان وابستگی طرح های سازمان منابع طبیعی به اعتبارات دولتی را به مثابه پیش فروش مرگ منابع طبیعی دانست و خاطرنشان کرد: طوفان های شن پیشینه ای تاریخی دارد که دولت ها برای مقابله با ریزگردها اقدامات بسیاری انجام داده اند که این اقدامات در دوره ای متوقف شد.

رزم حسینی مشارکت مردم در زمینه‌های مختلف را امری لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: با تدوین طرح مقابله با ریزگردها، مردم برای حفظ محیط زیست به صورت داوطلبانه ورود و همراهی می‌کنند.

وی از مسدود کردن چاه‌های غیرمجاز به عنوان یکی از اهداف طرح همیاران آب استان کرمان نام برد و گفت: اگر چاه‌های غیرمجاز مسدود نشود در نتیجه شاهد از بین رفتن سفره‌های زیرزمینی آب و افزایش ریزگردها خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز