برای اولین بار در سطح کشور صورت گرفت:

ارتباط ویدئو کنفرانس بین دادگستری و اداره کل زندان های استان کرمان برقرار شد

۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۳۶:۳۱
کد خبر: ۵۳۱۶۳۸
نخستین جلسه ارتباط ویدئو کنفرانس بین دادگستری کل و اداره کل زندان های استان کرمان برقرار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رئیس کل دادگستری استان کرمان در این آئین گفت: از این اتفاق خوشحال هستیم و انشاالله اولین قدم باشد تا بتوانیم ارتباط زندان های سراسر استان را با دادگستری برقرار کنیم.

موحد افزود:  در ادامه این کار می توان با مددجویان ارتباط داشته و در مواقعی که امکان مراجعه حضوری وجود ندارد، بازجویی های لازم و جلسات دادگاه از این طریق انجام شود.

وی از هماهنگی و همراهی اداره کل زندان ها تقدیر کرد و گفت: راه اندازی ارتباط ویدئو کنفرانس بین دادگستری و اداره کل زندان ها می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

موحد خاطرنشان کرد: استان کرمان، استانی پهناور است و با توجه به بعد مسافت، بسیاری از نقل و انتقالات و دیدار با مددجویان کار سخت و دشواری می شود که با استفاده از این تکنولوژی می توان ساعاتی را در هر هفته وقت گذاشته و با مددجویان ارتباط داشته باشیم.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان گفت: این تکنولوژی در کنار بازدیدهای فیزیکی از زندان ها می تواند در ارتباط با مددجویان نقش بسیار مهمی داشته باشد.

وی ادامه داد: زیرساخت های قانونی برگزاری محاکمات ویدئو کنفرانسی بر اساس قانون فراهم شده و می توان در این زمینه اقدام کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه راه اندازی ارتباط ویدئو کنفرانس بین دادگستری و زندان ها در حوزه امور زندانیان تاثیر به سزایی دارد، گفت: انشااله به زودی تمامی زندان ها بتوانند این تکنولوژی را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان فروردین ماه و پس از تجهیز تمامی زندان ها به دوربین می توان زمینه ارتباط بیشتر با مجموعه زندان ها فراهم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز