رییس کل دادگستری استان کرمان:

مطالبه مهریه ۳.۷۶درصد در کرمان رشد داشته است

۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۳۸:۳۶
کد خبر: ۵۳۱۶۴۴
مطالبه مهریه ۳.۷۶درصد در کرمان رشد داشته است
رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: مطالبه مهریه در سال 95 نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان کرمان 3.76(3ممیز76درصد)رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یدالله موحد در جلسه هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان کرمان که در محل حوزه ریاست دادگستری برگزار گردید،اظهار داشت: حتی المقدور و در چارچوب قوانین و مقررات بایستی تلاش گردد از ورود افراد در جرائم غیر عمدی که به علت بدهی مالی به زندان وارد می شوند جلوگیری شود.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان ضمن تقدیر از کمک های خیران  کرمانی به خانواده های نیازمند زندانیان،گفت: رویکرد خیرین در بهترین حالت بایستی این باشد که از ورود افراد در جرائم غیر عمدی به ویژه بدهکاران مالی به زندان جلوگیری نمایند.

موحد با بااعلام اینکه مطالبه مهریه در سال 95 نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان کرمان 3.76(3ممیز76درصد)رشد داشته است،تاکید کرد:طی یازده ماه گذشته 4هزار و 446فقره خواسته مطالبه مهریه در محاکم قضائی استان مطرح شده است.

وی با بیان اینکه بخش عمده ای از دعاوی حقوقی در محاکم مربوط به مطالبه مهریه و مطالبه وجه چک می باشد،گفت: ورود افراد با جرائم سبک و غیر عمد به زندان طبعا مشکلاتی را برای فرد زندانی،خانواده وی و جامعه بوجود می آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز