مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

برپایی پایگاه های جشن نیکوکاری در بیش از ۵۸۰۰ مدرسه استان

۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۷:۳۵:۱۰
کد خبر: ۵۳۲۲۱۳
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از برپایی پایگاه های جشن نیکوکاری در بیش از 5 هزار و 800 مدرسه استان با شعار هر مدرسه یک پایگاه نیکوکاری در راستای تأمین نیازهای دانش آموزان نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد محسن بیگی در مراسم نمادین جشن نیکوکاری در دبیرستان دخترانه شاهد دوره اول  شهرستان بم با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن مجید تاکید کرده، بهترین دارایی های  خود را برای کمک به دیگران اهدا کنید خاطر نشان کرد: کمک به هم نوعان و نیازمندان برای انسان آرامش روحی و روانی در پی دارد.

وی از جهل و نادانی به عنوان بزرگترین فقر بشریت نام برد و اظهار کرد: کمک فکری و مشورتی بالاترین و با ارزش ترین کمک به دیگران است.

محسن بیگی به نقش موثر آگاهی و دانایی در ارتقاء سطح زندگی و سلامت افراد اشاره کرد و افزود: نیاز به علم، دانش، سواد و آگاهی بالاترین نیاز همه ی جوامع بشری است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهیدان و ایثار گران از ارزشمند ترین دارایی خود یعنی جانشان گذشتند تا ما با آرامش و امنیت بتوانیم زندگی و پیشرفت کنیم، پس گرامیداشت یاد آنها و ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت در جامعه و مدارس ضروری است.

محمد محسن بیگی ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در مدارس و جامعه در راستای فراهم کردن زمینه حمایت مادی و مالی خیران و کمک به اقشار نیازمند و تامین نیازهای آنها را از مهمترین اهداف برپایی جشن نیکوکاری دانست.

بر پایه این گزارش: مراسم نمادین جشن نیکوکاری با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان و فرهنگیان در دبیرستان دخترانه شاهد دوره اول بم همزمان با مدارس سراسر استان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز