رئیس کل دادگستری استان کرمان:

تخریب منابع طبیعی دغدغه امروز دستگاه قضایی است

۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۷:۴۷:۵۰
کد خبر: ۵۳۲۸۴۷
تخریب منابع طبیعی دغدغه امروز دستگاه قضایی است
رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه دغدغه امروز دستگاه قضایی، تعرض اشخاص به منابع طبیعی نیست، گفت: تخریب منابع طبیعی توسط دستگاه های دولتی دغدغه امروز ماست.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یدالله موحد در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان با محوریت حفاظت از منابع طبیعی و انفال که به میزبانی اداره کل منابع طبیعی کرمان برگزار گردید،اظهار داشت:در برداشت از معادن باید به حفظ محیط زیست و منابع طبیعی توجه لازم انجام شود.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان از معادن به عنوان جزئی از ذخایر ملی و انفال یاد کرد و ادامه داد:درهنگام برداشت از معادن،عرصه های منابع طبیعی نباید فراموش شوند و در این حوزه باید عرصه های طبیعی کمترین میزان آسیب را دیده و پس از بهره برداری از این معادن، منابع طبیعی نیز احیا شود.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان عنوان کرد: امیدواریم در سال آینده نگاه مدیران استان به این سمت باشد که اگر می خواهیم معادن را برداشت کنیم حداقل خسارت به بوته ها، جنگل ها و مراکز منابع طبیعی وارد شود و پس از اجرای طرح نیز احیای منابع طبیعی انجام شود.

این مقام ارشد قضائی استان با اشاره به اینکه حفظ منابع طبیعی امری حیاتی است، عنوان کرد: هر کس این باور در وجود او وجود نداشته باشد یک خطای محاسباتی است.

رئیس شورای قضائی استان کرمان عنوان کرد: حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی در کشور ما به دلیل قرار گرفتن در کمربند خشک زمین از اهمیت ویژه تری برخوردار است.

موحد در ادامه گفت: کسب رتبه برتر شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان در زمینه حفاظت از منابع طبیعی جای تقدیر دارد و این کار محصول کار جمعی در استان کرمان است.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی زمانی می تواند موفق باشد که دستگاه های مربوطه همکاری لازم را با این دستگاه داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز