معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان:

مدیریت منابع انسانی، لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش است

۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۳:۱۸
کد خبر: ۵۳۴۸۰۶
مدیریت منابع انسانی، لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش است
معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مدیریت منابع انسانی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمید رضا دعاگویی درگردهمایی کارشناس مسئولان و کارشناسان پشتیبانی و تدارکات ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش در چند سال اخیر، علیرغم وجود محدودیت های مالی و بودجه ای با مدیریت صحیح منابع، تهدید ها را به فرصت تبدیل کرده و از امکانات و دارایی های خود در راستای رسیدن به اهداف سازمانی استفاده بهینه کرده است.

وی از کارپردازی به عنوان یکی از تاثیر گذارترین بخش ها در هر سازمان نام برد و اظهار کرد: پشتیبانی، خدمات و تدارکات مهمترین رکن هر دستگاهی است که مسیر موفقیت را برای سایر بخش ها  تسهیل و هموار می کند.

دعاگویی  با بیان اینکه نقش موثر نیروی انسانی توانمند در تحقق اهداف سازمانی موثر است اذعان داشت: مدیریت منابع انسانی، لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان بر روشنگری مسائل مالی و اداری در کار پردازی های ادارات آموزش و پرورش تاکید و خاطر نشان کرد: اگر اطلاع رسانی و شفاف سازی  به موقع  فعالیت های در این حوزه انجام شود بخشی از دغدغه ها، فضا سازی، جوسازی و شکایت ها و حواشی کاهش می یابد.

حمید رضا دعاگویی به صرفه جویی یک میلیارد و 800 میلیونی آموزش و پرورش استان در حوزه نیروی انسانی در یکسال اخیر اشاره و تصریح کرد: درآمد حاصله از این صرفه جویی در زمینه کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به وجود کمبود منابع مالی هیچ فعالیتی در آموزش و پرورش استان تعطیل نشده  و در زمینه مسابقات علمی، آموزشی، فرهنگی و جشنواره های مختلف نیز دانش آموزان استان در سطح کشور درخشش خوبی داشته اند.

گردهمایی کارشناس مسئولان و کارشناسان پشتیبانی و تدارکات ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز