معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان:

تحقق اقدام و عمل در مسیر اقتصاد مقاومتی در کرمان/واگذاری امور به مردم به خوبی در کرمان اجرا شد

۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۷:۳۰:۱۲
کد خبر: ۵۳۵۱۳۴
تحقق اقدام و عمل در مسیر اقتصاد مقاومتی در کرمان/واگذاری امور به مردم به خوبی در کرمان اجرا شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: اقدام وعمل در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی در استان کرمان محقق شده و این استان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان الگو معرفی شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمید ذکاء اسدی در آئین تجلیل از دست اندرکاران دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار شد، افزود: استان کرمان اگر امسال به عنوان یکی از استان های پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شد، امروز رتبه اول و ممتاز در این زمینه را دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند که باید گزارش داد که در زمینه اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی چه اقداماتی انجام شده، در جلسه اخیر شورای اجتماعی کشور و رسیدگی به معضلات اجتماعی ایشان فرمودند در قلعه گنج کارهای خوبی انجام شده و سایر استانها باید چنین طرحی را پیاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان بیان کرد: اگر انقلاب اسلامی با حضور مردم و رهبری داهیانه امام ایجاد شد، این انقلاب مردمی بود و اگر اقتصاد مقاومتی به معنای سپردن امور به دست مردم است باید گفت که این مهم در استان کرمان به نحو احسن اجرا شده است.

ذکاء اسدی گفت: چند روز قبل ازاستاندار کرمان خواسته شد که الگوی تقسیم استان به هشت منطقه اقتصادی و جلب مشارکت 20 موسسه اقتصادی را بیشتر ارائه کنند.

وی اظهار داشت: یکی از مسائلی که در این مقطع حساس باید به آن توجه کنیم و از اهداف انقلاب اسلامی بود، موضوع مردم سالاری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال گذشته به خوبی برگزار شد، ادامه داد:  در استان کرمان با اقدامات انجام شده، زعامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و ابتکار و پشتکار استاندار کرمان میانگین حضور مردم بالاتر از میانگین کشوری بوده است.

ذکاء اسدی گفت: امسال نیز با امیدواری ایجاد شده در استان کرمان و با وجود اینکه استان کرمان به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده، شاهد انتخاباتی سالم و امن خواهیم بود و مهمترین وظیفه ما این است که ضمن دعوت مردم به شرکت در انتخابات،  تلاش کنیم که انتخاب اصلح از سوی مردم انجام شود.

وی تاکید کرد: اگرافرادی که شایسته نیستند و تخصص و تعهد لازم را ندارند در انتخابات انتخاب شوند،  تمامی برنامه های عمرانی، سازندگی، فرهنگی و اجتماعی با مشکل روبرو می شود و این موضوع بر سرنوشت ما،  فرزندان ما و جامعه ما در زمینه های سیاسی،اقتصادی و فرهنگی نیز تاثیر خواهد گذاشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان اظهار داشت: براساس تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی باید افرادی را انتخاب کنیم که صفات انقلابی بودن را داشته باشند و دل شان برای استان و کشور و مردم بسوزد و همچنین باید افرادی را انتخاب کنیم که تعهد به گروه و جناح خاصی نداده باشند.

ذکاء اسدی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: ریزگردها در استان کرمان و به ویژه مناطق شرق وجود دارد و مردم ما با معضلات ریزگردها مواجه هستند و استاندار کرمان تلاش‌های بسیاری را برای رفع این مشکلات انجام داده است و یا در دست اقدام دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان ادامه داد: ایام‌الله دهه فجر مورد تاکید امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ملت ایران حتی افرادی که مسلمان نیستند این نظر را دارند که باید در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر شرکت کنند.

ذکاء‌اسدی عنوان کرد: ایام‌الله دهه فجر در هر سال بهتر و با شکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود و از همه دست‌اندرکاران ستاد دهه فجر استان کرمان قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: تبیین اهداف انقلاب از اهمیت زیادی برخوردار است و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر این موضوع تاکید دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز