جانشین قائم‌مقام وزیر کشور عنوان کرد:

افزایش رضایتمندی مردم با تحقق دولت الکترونیک

۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۸:۴۱:۰۳
کد خبر: ۵۳۵۶۶۲
افزایش رضایتمندی مردم با تحقق دولت الکترونیک
جانشین قائم‌مقام وزیر کشور افزایش رضایتمندی مردم با تحقق دولت الکترونیک را از اهداف ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی برشمرد و گفت: فعال شدن میز خدمت و همچنین فعال شدن هیئت‌های رسیدگی به تخلفات باید مورد تاکید قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی ملازاده در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی که در محل سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد، مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی که 310 بند تکلیف را برای 225 دستگاه مشخص کرده است، اولویت کار ستاد دانست.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تکلیف با 34 مورد مربوط به حوزه ورزش و جوانان، صدا و سیما با 31 مورد و کمترین آن مربوط به مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه با پنج تکلیف است، یادآورشد: برنامه‌های 10‌گانه نیز برای کارمندان ادارات توسط وزیر کشور ابلاغ شده و رویکرد و محتوای هر دو برنامه، کارهای ایجابی و فرهنگی است.

جانشین قائم‌مقام وزیر کشور اصل حیاء و عفاف را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: حیا و عفاف از موضوعات روح و نفس محسوب می‌شود و اگر عفاف و حیا در یک اداره و مجموعه مهیا شد به دنبال آن حجاب نیز محقق می‌شود.

ملازاده افزایش رضایتمندی مردم با تحقق دولت الکترونیک را از دیگر اهداف ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی برشمرد و تصریح کرد: فعال شدن میز خدمت و همچنین فعال شدن هیئت‌های رسیدگی به تخلفات مورد تاکید قرار گیرند.

وی با تاکید براینکه عفاف و حجاب و حقوق شهرونی هر دو ارتباط مستقیم با آسیب‌های اجتماعی دارند، گفت: مقام معظم رهبری رسیدگی به حاشیه‌نشینی، اعتیاد، طلاق  و مفاسد اخلاقی را مورد تاکید دارند و اینکه از ظرفیت مردم در کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده شود.

 

نظر شما