رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

پذیرش ۸۰۹۴ نفر روز مسافر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کرمان

۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۷:۵۷:۴۲
کد خبر: ۵۳۶۲۰۰
پذیرش ۸۰۹۴ نفر روز مسافر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کرمان
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 8 هزار و 94 نفر روز مسافر تاکنون در ستادهای اسکان آموزش و پرورش این استان پذیرش شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مجید رفیعی با اشاره به افتتاح ستاد های اسکان مهمانان نوروزی استان کرمان در 26 اسفند ماه، افزود: 760 خانوار شامل سه  هزار و 519 نفر تاکنون در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان اسکان یافته اند.

وی افزود: در روز 26 اسفند ماه دو هزار و 994 نفر در قالب 608 خانوار و 6 هزار 852 نفر روز مسافر  در ستاد اسکان فرهنگیان استان اسکان داده شده اند.

رفیعی از اسکان و پذیرش  152 خانوار شامل 525 نفر  و یکهزار و 208 نفر روز مسافر در ستادهای اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان در روز بیست و پنجم اسفند ماه خبر داد.

رئیس اداره تعاون و امور فاهی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد : در راستای اسکان میهمانان نوروزی در استان « بزرگترین میهمان خانه کشور» تمامی اقشار مردم در ستاد های اسکان فرهنگیان استان پذیرش می شوند.

مجید رفیعی  تصریح کرد: پیش بینی می شود بیش از 350 هزار نفر روز مهمان نوروزی تا پایان تعطیلات در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کرمان پذیرش شوند.

وی گفت: 33 پایگاه اسکان مسافران نوروزی درقالب 441 مدرسه و 5 هزار و 160 کلاس درس برای اسکان مهمانان آماده‌ سازی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز