زیبایی های فرهنگی مردم کرمان روی آنتن صدا و سیمای ​کشور

۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۷:۵۹:۳۰
کد خبر: ۵۳۶۲۰۳
زیبایی های فرهنگی مردم کرمان روی آنتن صدا و سیمای ​کشور
استاندار کرمان به همراه مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان، مدیر کل روابط عمومی و مدیر کل حوزه استاندار از پشت صحنه سریال در حال ساخت " خانه بی بی گندم" بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مردم ایران در ایام نوروز می توانند زیبایی های تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان کرمان را از انتن شبکه دو سیما و شبکه استانی مرکز کرمان نظاره کنند.

استاندار کرمان در حاشیه بازدید از پشت صحنه این سریال با اشاره بهمهمان نوازی و اداب کهن، تاریخ و قدمت طولانی، آثار باستانی منحصر به فرد استان کرمان، ابراز امید واری کرد: فرهنگ و تمدن کرمان اگر با زیبایی های هنری و سمعی و بصری تلفیق شود و بیان گردد بیشترین اثر را بر مخاطب خواهد گذاشت.

وی با تشکر از کارگردان کرمانی این سریال که برای فرهنگ استان کرمان از هیچ کوششی دریغ نکرده، افزود: با وجود جوانان کرمانی هنرمند و مستعد، کرمان به بهترین صورت به مردم ایران شناسایی می شود.

رزم حسینی گفت: صدا و سیمای مرکز کرمان و شبکه سراسری دو سیما در این کار مشترک و ماندگار را برای استان کرمان انجام داده اند و امیدوارم اینگونه کارها که معرفی فرهنگی تاریخی کرمان را نشان می دهند کماکان از شبکه کرمان ساخته و نمایش داده شود.

 

گفتنی است سریال ٥٢ قسمتی خانه بی بی گندم تولید شبکه کرمان  که برای پخش در نوروز ٩٦ آماده می شود .

خلاصه داستان ماجرا پیرزنی است به نام بی بی گندم که خانه ای بسیار زیبا و تاریخی دارد و با ورود یک سری از میهمانان که برای دیدن شهر کرمان و آثار تاریخی و فرهنگی آن به کرمان سفر کرده اند،  اتفاقاتی رقم میخورد هر ١٣ قسمت یک اپیزود است  که مجموع ٤ اپیزود ١٣ قسمتی است که ٥٢ قسمت را پخش خواهدشد.

تهیه کننده : امین امانی کارگردانان : امین امانی - علی امانی،نویسنده : هدایت کریم زاده،مدیر نور و تصویر: سامان احمدی،صدابردار: سعید شیخ بهایی،طراح گریم : پرشنگ بهرامی،دستیار اول و برنامه ریز : حمید رضا الیاسی،مدیر تولید : حسین امانی ،طراح صحنه و دکور : زهرا ادهمی 

 

بازیگران : 

نیما شاهرخ شاهی ،یوسف صیادی،سوسن پرور،کیانوش گرامی ،سارا احمدیان،شیوا عدالتخواه،سحر نظام دوست ،مسعود ابوسعیدی،زهرا خضرایی،حمید دلسوزی،علیرضا فاضل نژاد،فاضل معارف دوست

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز