پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۳۹۶

۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۹:۲۷:۵۰
کد خبر: ۵۳۶۶۳۸
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۳۹۶
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی و سال 1396 را به مردم، فرهنگیان و دانش آموزان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در متن پیام مدیر کل آموزش و پرورش آمده است:

دگر بار قلم اعجاز آفرین یگانه خالق هستی در هنر کده صنع آفرینش ، چشم نوازترین جلوه های خلقت ، فصل شکوه جلال و جمال الهی ، فصل نو شدن " بهار" را ترسیم نمود.

سزاست به شکرانه ی نعمات بی پایانش ، سجاده نشین بارگاه با عظمتش شدن ، چه زیباست همپای امیدها و نویدها، دل ها را به نور ایمان افروختن  با تاملی دوباره در خویشتن خویش سربر آستان خضوع و خشوع فرود آوردن ، با  رحمت خداوندیش جلا دادن ، خالصانه از او " حول حالنا الی احسن الحال " را تمنا نمودن و باور بالندگی  دانش آموزان عزیز ، گل های بهارآفرین باغ زندگی  گام ها را در تحقق طرح های ماندگار در دستگاه عظیم تعلیم و تربیت مصمم برداشتن و دریچه ها را به سوی کوچه باغ های شکفتن گشودن .

با تقدیم صمیمانه ترین تبریکات به مناسبت فرارسیدن سال 96 ، موسم تحول و تازگی ، طلیعه شادابی و سرزندگی به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه همکاران ارجمندم  و فرزندان خوبم دانش آموزان عزیز و خانواده های محترمشان در سراسر استان ،  با کمال امتنان پذیرای  هموطنان عزیز و فرهنگیان محترم در 34 ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش در شهرستان ها و مناطق دیار کریمان هستیم.

از خداوند منان برای ملت شریف ایران اسلامی ، فرهنگیان گرانقدر و دانش آموزان عزیز سالی سرشار از سلامتی ، سعادت و توفیق روزافزون  مسالت می نمایم . امیدوارم خاطرات خوش این سفر در اذهان میهمانان عزیزمان با نقوشی نغز همواره به یادگار بماند .

محمد محسن بیگی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز