معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کرمان:

۹۹۱۱ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان پذیرش شده اند

۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۹:۲۸:۵۶
کد خبر: ۵۳۶۶۴۰
۹۹۱۱ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان پذیرش شده اند
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان از اسکان 9 هزار و 911 نفر مسافر، تاکنون در ستادهای اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین میرزایی با اعلام این خبر گفت: تاکنون 22 هزار و 795  نفر روز مسافر  در قالب  دو هزار و 20 خانوار در ستادهای اسکان  نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان اسکان یافته اند.

وی خاطر نشان کرد:  در بیست و هفتم  اسفند ماه  جاری، 6 هزار و 392 نفر مسافر در قالب یکهزار و 260 خانوار  و 14 هزار و 702 نفر روز مسافر در 33 پایگاه اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان پذیرش شده اند.

میرزایی به رشد قابل توجه اسکان میهمانان نوروزی در ستاد های اسکان آموزش و پرورش استان اشاره و  اظهار کرد: آمارها نشان می دهد پایگاه های اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش ، مهمترین پایگاه های اقامتی میهمانان در شهرهای مختلف استان هستند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبنی آموزش و پرورش استان از تجهیز ستاد های فرهنگیان استان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان خبر داد و  افزود: 441 مدرسه و 5 هزار و 160 کلاس درس در قالب 34 پایگاه، کار اسکان مسافران نوروزی بویژه فرهنگیان را در استان کرمان بر عهده  دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز