مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان:

به دنبال تشکیل ستاد بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و ۲۰۲۰ توکیو هستیم

۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۸:۵۶:۲۲
کد خبر: ۵۴۰۷۱۸
به دنبال تشکیل ستاد بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و ۲۰۲۰ توکیو هستیم
مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: به دنبال تشکیل ستاد بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و 2020 توکیو هستیم و هیات های ورزشی استان که شانس مدال آوری بیشتری در این رقابت ها دارند برنامه های اجرایی این ستاد را بر عهده دارند.
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمد امیری خراسانی در نشست صمیمی به مناسبت سال نو با اعضای هیات های ورزشی و سمن های جوانان استان ضمن تبریک سال جدید به مدعوین با تقدیر و تشکر از دولت تدبیر و امید، وزارت ورزش و جوانان و استاندار کرمان بابت دیدگاه های اقتصاد مقاومتی و حمایت از ورزش و جوانان در استان کرمان تصرح کرد: به دنبال اشتغال جوانان و نشاط و شادابی آنها از طریق تدوین سند توسعه اقتصادی و همچنین رونق ورزش استان هستیم که این امر همکاری همه جانبه سمن ها و هیات های ورزشی استان را می طلبد.
امیری خراسانی در ادامه عنوان کرد متولی اصلی فعالیت های اجرایی در حوزه ورزش هیا تهای ورزشی و در حوزه جوانان سمن ها هستند و اداره کل ورزش و جوانان نقش حمایتی و نظارتی را بر عهده دارد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: به دنبال تشکیل ستاد بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و 2020 توکیو هستیم و هیات های ورزشی استان که شانس مدال آوری بیشتری در این رقابت ها دارند برنامه های اجرایی این ستاد را بر عهده دارند.
وی عنوان کرد در سال جدید با رویکرد نشاط و شادابی طرح ها و برنامه های حوزه جوانان را پیگیری خواهیم کرد.
دکتر امیری خراسانی عنوان کرد برای بازدید از هیاتهای ورزشی و سمن های جوانان و بررسی مسائل و مشکلات آنها آماده ایم.
 مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان ضمن تقدیر و تشکر ویژه ای از 10 نماینده مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بابت حمایت نمایندگان استان از برنامه ششم توسعه و به خصوص حمایت از ورزش در این برنامه سپاس ویژه دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز