اختصاص بیشترین آتش سوزی‌های اسفند ماه به مراکز پسماند و جنگل

۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۹:۲۱:۲۵
کد خبر: ۵۴۰۷۳۶
اختصاص بیشترین آتش سوزی‌های اسفند ماه به مراکز پسماند و جنگل
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از وقوع342 مورد حریق و امداد و نجات به دلیل بی احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی در شهر کرمان در اسفند ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی عسکری گفت: در اسفند ماه سال جاری در مجموع 202 مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده که از این تعداد 81 مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی ،18 مورد مربوط به وسایل نقلیه ،35 مورد مربوط به منازل مسکونی ،54 مورد مربوط به جنگل و درختان و14 مورد مربوط به مراکز تجاری بوده است.

وی همچنین از انجام 140مورد عملیات امداد و نجات در مدت زمان یاد شده خبر داد و افزود: از این تعداد 24 مورد مربوط به گرفتن حیوانات خطرناک و آزار دهنده، 15مورد گرفتن مارهای سمی و غیر سمی،36مورد چیدن حلقه و قفل، 11مورد امداد آسانسور، 17 مورد امداد تصادفات خودرویی و مابقی آنها مربوط به سایر موارد بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان تصریح کرد: در مجموع این عملیات ها 92 نفر نجات یافتند ،42نفر مجروح شدند و 7 نفر نیز متاسفانه فوت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت تعداد 1200 نفر از شهروندان و دانش آموزان، آموزش های آتش نشانی را توسط کارشناسان سازمان فرا گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز