دستگیری سارقان مسلح خودرو درکمتر از۸ ساعت در جیرفت

۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۹:۲۱:۱۰
کد خبر: ۵۴۱۲۸۷
فرمانده انتظامی شهرستان"جیرفت" ازدستگیری 2 سارق مسلح خودرو در کمتر از8 ساعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ"ماشاالله ملایی در تشریح این خبر گفت: بامداد امروز طی تماس تلفنی فردی با سامانه 110 مبنی بر ربوده شدن خودرو اش در محور"بم-جیرفت" توسط دو سارق مسلح و شلیک تیر به پای او، موضوع در دستورکار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:ماموران با اعزام به محل ضمن انتقال راننده مجروح به بیمارستان جهت مداوا ،مشخصات خودرو سرقتی را به تمامی گشت های انتظامی محسوس و نامحسوس اعلام کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: اقدامات مجدانه پلیس درکمتر از هشت ساعت نتیجه داد و ماموران گشت انتظامی ،خودروی سرقتی را در حوالی میدان"عامری"شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت تصریح کرد:سرنشینان خودروی مذکور، با مشاهده خودرو پلیس با افزایش سرعت و تغییر مسیر اقدام به فرار کردند که با هوشیاری و تلاش ماموران کلانتری12 و پلیس آگاهی پس از دقایقی تعقیب و گریز خودروی سرقتی متوقف ،سارقان دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری  تک لول و دوعدد فشنگ کشف شد.

ملایی در پایان گفت: مالکان خودروها در نظر داشته باشند که سارقان مترصد کوچک ترین اشتباه رانندگان خودرو برای سرقت آن هستند پس با رعایت نکات ایمنی می توانند این فرصت را از آنها سلب کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز