مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان عنوان کرد:

اجرای ۷۵ درصد اهداف طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی استان کرمان

۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۱:۴۶:۰۱
کد خبر: ۵۴۲۰۵۱
اجرای ۷۵ درصد اهداف طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی استان کرمان
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان گفت: بین 50 تا 75 درصد کار برای رسیدن به اهداف طرح تقسیم کار ملی در حوزه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در استان کرمان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ زهرا موسی پور در ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی استان کرمان افزود: در تقسیم کار استانی انجام شده در استان کرمان برای اجرای این طرح، 9 دستگاه اجرایی مسئولیت هایی را بر عهده گرفته اند.

وی با اشاره به اختصاص یک میلیارد و 539 میلیون تومان برای اجرای طرح تقسیم کار ملی در حوزه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، عنوان کرد: بعد از جلسات برگزار شده در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، طرح تقسیم کار ملی در حوزه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در مجموعه وظایف شورای اجتماعی کشور پیش بینی شد.

وی یادآور شد: اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح تقسیم کار ملی در حوزه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی به وزارت کشور اختصاص یافته است.

موسی پور گفت: 135برنامه به منظور تقسیم کار ملی در حوزه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی نهایی شده که از این تعداد 44 برنامه برای کنترل و کاهش آسیب ها، 29 برنامه برای کاهش طلاق، 47 برنامه برای کاهش مفاسد اخلاقی، 10برنامه برای گفتمان سازی و جلب مشارکت سازمان های غیر دولتی و 5 برنامه برای پشتیبانی از اجرای طرح و شاخص سازی و اجرای برنامه های کنترل آسیب در مناطق حاد و بحرانی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز