اختلاس در شهرداری خواجوشهر سیرجان/بازگشت۲۰۰میلیون تومان از وجوه اختلاسی به دولت

۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۲:۳۸:۳۵
کد خبر: ۵۴۲۰۷۵
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از بازگشت200میلیون تومان از وجوه اختلاسی به دولت مربوط به پرونده اختلاس در شهرداری خواجوشهر سیرجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محسن نیک ورز در تشریح جزئیات این خبر ابراز داشت:با وصول گزارش سازمان بازرسی استان کرمان در اواخر اسفند ماه95 مبنی بر اختلاس در شهرداری یکی از شهرهای اقماری شهرستان سیرجان (خواجوشهر) موضوع با قید فوریت در دستور کار قرار گرفت.

 نیک ورز افزود: به لحاظ اهمیت موضوع، شهردار این شهر به همراه معاونین مالی، فنی و مسئول امور مالی توسط دایره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی با دستور قضایی جلب گردیدند .

این مقام قضائی بیان داشت: با بررسی اسناد و مدارک موجود و اقرار صریح شهردار، معلوم گردید نامبرده پس از جعل در تعداد شش فقره چک و تغییر مبالغ آنها بیش از هفتصد میلیون تومان از اموال شهرداری را مورد اختلاس قرار داده است .

این مقام قضائی تصریح کرد: با پیگیری به عمل آمده تاکنون مبلغ دویست میلیون تومان از وجوه اختلاس شده به بیت المال عودت گردیده است.

محسن نیک ورز بیان داشت: متهمان پس از تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت راهی زندان گردیده و تحقیقات قضایی جهت روشن شدن نقش معاونین شهردار در حال انجام است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز