فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نامگذاری ۲۹ فروردین موجب تولد ارتش مقتدر برای تقویت ظرفیت‌های نظام شد

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۱۹:۲۳
کد خبر: ۵۴۶۴۶۸
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید براینکه فرمان راهبردی امام خمینی(ره) در نامگذاری 29 فروردین، موجب تولد ارتش مقتدر برای تقویت ظرفیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران شد، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارتش اعتماد کرد و حفاظت از مرزها و کشور را به آن سپرد، 29 فروردین روز دلیرمردانی است که با توکل و توسل بر خدا و با ایستادگی و استقامت، عزت و شرف را برای ملت ایران و انقلاب به ارمغان آوردند و جاودانه تاریخ شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ وی با اشاره به وحدت و همدلی نیروهای ارتش با سایر نیروهای مسلح، یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی، فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیش می‌رود و ناامیدسازی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن را رقم می‌زند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش تصریح کرد: ارتش در مرحله نوینی از حیات افتخارآفرین خود قرار دارد و همراه با سایر نیروهای مسلح از آمادگی سرشار از معنویت، ایمان و اتکا به قدرت خداوند، برای مقابله قاطع با هرگونه توطئه علیه ایران برخورد کوبنده دارد.

علیدوست خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح، نیروهای امنیتی و نیروهای انتظامی همه در کنار هم با وجود تحریم‌هایی که در سراسر دنیا علیه ایران صورت می‌گیرد، امنیت پایدار را در جمهوری اسلامی برقرار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، آیین بزرگداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی صبح سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندارکرمان، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری کرمان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، دادستان، فرماندارکرمان و شماری از مردم در مسیر بلوار 22 بهمن شهر کرمان برگزار شد.

یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در کرمان از مقابل کلام الله، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و جایگاه رژه رفتند و بخشی از توانمندی دفاعی خود در حراست از تمامیت ارضی کشور و آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.

همچنین بخشی از تجهیزات و ادوات پیشرفته نظامی و زرهی در این رژه نمایش داده شد و چتربازان هوانیروز به اجرای نمایش هوایی پرداختند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز