مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان:

توجه به ورزش، یکی از معیارهای جوامع پیشرفته است

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۲۳:۳۳
کد خبر: ۵۴۶۴۷۰
توجه به ورزش، یکی از معیارهای جوامع پیشرفته است
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در جمع مربیان و سرپرستان تیم های شرکت کننده در سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی دانش آموزان پسر استان که به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در حال برگزاری است، گفت: توجه به ورزش، یکی از معیارهای جوامع پیشرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرور اسکندری گفت: جوامع پیشرفته به ورزش و ورزشکاران خود نگاه ویژه ای دارند.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین گفت: یکی از ساحت های این سند، تربیت یک انسان متعادل و پرورش جسم در کنار پرورش روح است و چه بسا که جلوه ای از حیات طیبه با پروراندن جسم و ورزش برای انسان رقم می خورد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان نقش ورزش در مدارس را بسیار پراهمیت دانست و افزود:‌ اگر قرار است در ورزش پیشرفت داشته باشیم باید به موضوع استعداد یابی، پرورش استعداد و به کارگیری استعداد ها توجه کنیم و در مدرسه وظیفه مهم معلم تربیت بدنی شناخت استعداد های برتر و پرورش آنها است.

اسکندری اظهار داشت: شناسایی استعداد های برتر باید در کف مدرسه اتفاق بیافتد و پرورش آن در دست معلمان تربیت بدنی است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان ضمن تجلیل از حضور ورزشکاران از سراسر استان پهناور کرمان اظهار کرد: پایه و اساس پرورش استعداد ها در دستان شما رقم می خورد و معلمان ورزش خود باید متولی احترام به کلاس و درس خود باشند و این مهم جز واقف بودن به اهمیت درس تربیت بدنی امکان پذیر نیست.

شایان ذکر است اسکندری به همراه کمالی معاون پرورشی و تربیت بدنی، فاطمی مقدم کارشناس مسئول تربیت بدنی ناحیه، از نحوه پذیرش ورزشکاران، سلف سرویس و خوابگاه دانش آموزان بازدید و نکاتی را برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات متذکر شد.

شایان ذکر است مسابقات قهرمانی استانی دانش آموزان پسر استان کرمان به میزبانی ناحیه یک از 27 فروردین ماه آغاز و تا چهارم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز