رئیس کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان:

تشکیل خوشه گردشگری در تکمیل زیرساخت های این حوزه تحول ایجاد می کند

۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۰۰:۵۲
کد خبر: ۵۵۱۱۷۹
تشکیل خوشه گردشگری در تکمیل زیرساخت های این حوزه تحول ایجاد می کند
رئیس کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق بازرگانی کرمان با بیان اینکه برای تشکیل خوشه گردشگری پیگیری ها و اقداماتی صورت گرفته است، گفت: اگر خوشه گردشگری تشکیل شود سالانه اعتبار خوبی در شرکت شهرک های صنعتی به این مهم تخصیص می یابد که می تواند در تکمیل زیرساخت های گردشگری استان تحول ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مهدی سیاوشی در جمع اعضای این کمیسیون با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: همچنین به منظور ارتقاء خدمات گردشگری استان، طی ماه آینده یک دوره آموزشی با مشارکت شرکتی معتبر با برند بین المللی برگزار می شود. وی ادامه داد: قرار است در این دوره آموزشی آخرین شیوه های هتلداری و ارائه خدمات به گردشگران آموزش داده شود که شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه بین المللی دریافت می کنند.

سیاوشی، اظهار کرد: قصد داریم یک شرکت خصوصی را با مشارکت اتاق و بخش خصوصی تشکیل دهیم که تمامی طرح های گردشگری در این شرکت مطالعه و موافقت اصولی برای اجرای آنها دریافت شود و سپس طرح ها به سرمایه گذار معرفی شود. وی خاطرنشان کرد: در صورتی که موافقت هیات نمایندگان اتاق کرمان برای راه اندازی این شرکت حاصل شود، دیگر نیاز نیست سرمایه گذار به دستگاههای مختلف برای دریافت مجوزها مراجعه کند بلکه این شرکت اقدامات لازم را انجام می دهد. سیاوشی، در ادامه ضمن ارائه گزارش عملکرد کمیسیون در سال 95، از اعضای این کمیسیون درخواست کرد نظرات و پیشنهادات خود را برای تدوین برنامه سال 96 ارائه دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز