با حضور وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی صورت گرفت:

افتتاح چندین پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان کرمان

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۷:۳۶:۱۰
کد خبر: ۵۵۲۲۷۹
افتتاح چندین پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان کرمان
وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر یکروزه خود به استان کرمان، چندین پروژه بهداشتی و درمانی را در شهرکرمان افتتاح نمود.
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سید حسن قاضی زاده هاشمی پس از بازگشت از شهرستان های زرند و کوهبنان، به اتفاق نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان کرمان چندین پروژه بهداشتی و درمانی را در هر کرمان افتتاح نمود.

 

****کلنیک ویژه مرکز آموزشی و درمانی افضلی پور

با حضور وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و استاندار کرمان کلنیک ویژه مرکز آموزشی و درمانی افضلی پور شهر کرمان در 3 هزار و صد متر زیربنا و در سه طبقه افتتاح شد.

برای هزینه عمرانی این بخش کلنیک ویژه بیمارستان بیش از 70 میلیارد ریال و برای تجهیز آن حدود 4 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

****اورژانس مرکز آموزشی و درمانی افضلی پور

همچنین بخش اورژانس مرکز آموزشی و درمانی افضلی پور با حضور وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در هزار و 500 متر مربع زیربنا و با هزینه ای بالغ بر 55 میلیارد ریال احداث شده که برای تجهیز آن بیش از 4 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

****بلوک زایمان مرکز آموزشی و درمانی افضلی پور

قاضی زاده هاشمی در ادامه بخش بلوک زایمان مرکز آموزشی و درمانی افضلی پور با هزار متر مربع زیربنا و 16 اتاق LDR افتتاح نمود.

برای احداث این بخش بیش از 20 میلیارد ریال و برای تجهیز آن 560 میلیون تومان هزینه شده است.

 

****استخر شنای پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان

بهره برداری از استخر شنای پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با هزار و 350 متر مربع زیربنا و با هزینه ای بالغ بر 25 میلیارد ریال از دیگر برنامه های وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی به استان کرمان بود.

 

****بخش دیالیز بیمارستان راضی فیروز

وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در پایان برنامه های سفر یکروزه خود به استان کرمان، ضمن افتتاح بخش دیالیز بیمارستان راضی فیروز شهر کرمان، از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید و روند اجرای طرح تحول نظام سلامت را مورد ارزیابی قرار داد.

با افتتاح  بخش دیالیز بیمارستان راضی فیروز با هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد تومان، هجده تخت دیالیز به مجموع 118 تخت دیالیز دانشگاه علوم پزشکی کرمان اضافه شده است.

 

*** آغاز پروژه احداث بیمارستان 240 تختخوابه جیرفت در آینده ای نزدیک

وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در حاشیه افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی استان کرمان، گفت: این هفتمین سفری بود که به استان کرمان داشتم و در هر سفر تصمیمات و اقدامات خوبی انجام شده که از این بین می توان به افتتاح بیمارستان رودبار جنوب و فاریاب در آینده ای نزدیک اشاره کرد.

سید حسن قاضی زاده هاشمی همچنین از آغاز پروژه احداث بیمارستان 240 تختخوابه شهر جیرفت در اینده ای نزدیک خبر داد و افزود: این اقدامات صورت گرفته در استان کرمان با کمک استاندارکرمان و طرح های نوآورانه ایشان در حال بهره برداری می باشد.

وی یادآورشد: هزار و 600 تخت بیمارستانی در کرمان در حال ساخت است که با بهره برداری از آن، استان کرمان به استانداردهای بین المللی نزدیک می شود.

وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی به اولین بازدید خود از مرکز آموزشی و درمانی افضلی پور و شرایط نامساعد آن اشاره کرد و گفت: در بازدید امروز، این مرکز از شرایط مساعدی برخوردار می باشد اما باید همچنان تلاش کرد به شرایط مطلوب رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز