کارگاه آموزشی پیشگیری از گرایش جوانان به اعتیاد برگزار شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۸:۰۰:۲۷
کد خبر: ۵۵۲۲۹۱
کارگاه آموزشی پیشگیری از گرایش جوانان به اعتیاد برگزار شد
کارگاه آموزشی پیشگیری از گرایش جوانان به اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر با حضور جوانان و دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان استان کرمان در محل مجتمع رفاهی فرهنگیان شهرستان زرند به میزبانی موسسه مردم نهاد افق طلایی آریا اندیشه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر "روح الله اسدی" معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه این کارگاه، از برگزاری تمامی طرح های تصویب شده سمن های جوانان استان کرمان تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد و اظهار کرد: طرح های پیشنهادی سمن های جوانان در شهرستان های استان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه طرح ها و برنامه های نسبتا خوبی در حوزه مشارکت های اجتماعی خواهیم داشت، افزود: برگزاری این کارگاه ها موجب توانمند سازی اعضای سمن ها و ارتباط و هم اندیشی آنان در پیشبرد اهداف سمن ها می شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان همچنین در اردوی گرشگری - هویتی شهرستان زرند با بیان اینکه هدف این اردوها تقویت هویت ملی، افزایش روحیه خودباوری و بازیابی هویت ایرانی، اسلامی در جوانان است، گفت: در سال جاری روند برگزاری اردوهای گردشگری - هویتی ادامه خواهد داشت.

در این برنامه همچنین"علی صادق زاده" معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری زرند با اشاره به نقش جوانان قبل و بعد از انقلاب و مدیریت آنها در جنگ تحمیلی بیان کرد: با جوانان به موفقیت خواهیم رسید و حضور پررنگ همه جوانان در عرصه های مختلف باعث شکوفایی و پویایی جامعه خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات نیز تاکید کرد: شرکت باشکوه و پررنگ جوانان در این رویداد مهم ملی باعث نا امیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود.

در ادامه نیز "علی یزدان پناه" دبیراجرایی سازمان مردم نهاد افق طلایی آریا اندیشه، گفت: این موسسه علاوه بر برگزاری کارگاه پیشگیری از گرایش جوانان به اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر، با حمایت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، کارگاه آموزشی پیشگیری از مفاسد اخلاقی با تاکید بر دختران جوان را نیز هفته گذشته برگزار کرده است.

وی در ادامه افزود: در این کارگاه ۵۰ نفر از جوانان، دبیران سمن های فعال در حوزه آسیب های اجتماعی و کارشناسان این حوزه در ادارات شهرستان زرند حضور دارند و مدت زمان این کارگاه هشت ساعت است.

دبیراجرایی موسسه افق طلایی آریا اندیشه، با اشاره به مفید نبودن کارگاه های یکطرفه، خاطرنشان کرد: در این کارگاه سعی شده است استانداردهای یک کارگاه آموزشی رعایت شود و کارگاه بصورت گروهی، تبادل نظر و پرسش و پاسخ باشد.

پس از اتمام کارگاه آموزشی، اردوی گرشگری - هویتی جوانان در شهرستان زرند، در روستای گردشگری گیسک، بزرگترین روستای خالی از سکنه ایران و بزرگترین اکو موزه روستایی کشور برگزار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز