عاملان قتل فاطمه کودک خردسال رودباری و والدینش به سه بار قصاص محکوم شدند

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۸:۵۲:۰۷
کد خبر: ۵۵۲۹۱۵
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب از صدور حکم قصاص برای عاملان قتل فاطمه کودک خردسال رودباری و اعضای خانواده وی در این شهرستان خبر داد وافزود:متهمان ردیف اول ودوم به سه بار قصاص در ملاء عام محکوم شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سهراب سالاری با بیان اینکه علت وانگیزه اصلی این حادثه دلخراش مسائل خانوادگی و اختلافات طایفه ای بوده است،  تصریح کرد:متاسفانه در 14 خرداد سال 94ساعت 23:30دقیقه خودروی این خانواده در بلوار اصلی این شهرستان به رگبار بسته می شود ودر این حادثه سه نفر از اعضای خانواده به قتل می رسند و دونفر دیگر نیز به شدت مجروح می شوند.

این مقام قضائی اعلام داشت:پس از اعلام گزارش این حادثه،رسیدگی به این پرونده در دستور کار سیستم قضائی وپلیس  قرار گرفت وطی یکسری اقدامات اطلاعاتی عاملین قتل دستگیر و رسیدگی به این پرونده آغاز شد.

سالاری اظهار داشت:طبق حکم صادره از سوی دادگاه کیفری یک شهرستان جیرفت ،متهم ردیف اول(الف-م)به اتهام مشارکت در سه فقره قتل عمدی،مشارکت در تیراندازی منجر به جرح عمدی دو نفر از اعضای خانواده فلاحی، مشارکت در آدم ربائی همراه با آذار و اذیت ،حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز جنگی و اخلال در نظم و آسایش عمومی از طریق تیراندازی، به سه بار قصاص در ملاء عام و جمعا 39سال و هشت ماه حبس و 74ضربه شلاق محکوم شده است.

این مقام قضائی اعلام داشت: متهم ردیف دوم(الف-م)نیز به اتهام مشارکت در سه فقره قتل عمدی، مشارکت در تیراندازی منجر به جرح عمدی دو نفر از اعضای خانواده فلاحی ،مشارکت در آدم ربائی همراه با آذار و اذیت ،حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز جنگی جمعا به سه بار قصاص در ملاء عام و 16سال حبس از سوی دادگاه کیفری یک شهرستان جیرفت محکوم شده است.

وی با اعلام اینکه 6متهم دیگر پرونده به مجازات حبس محکوم شده اند،افزود:رای صادره قابل فرجام خواهی در دیوان عالی محترم کشور است و درصورت قطعیت به مرحله اجرا در خواهد آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز