دادستان کرمان:

برخورد قاطع با ۵۰ فقره زمین خواری و حاشیه نشینی در کرمان/کار گروه ویژه قضایی مقابله با زمین خواری و حاشیه نشینی در کرمان تشکیل شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۸:۴۷:۳۱
کد خبر: ۵۵۴۰۵۶
دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از برخورد قاطع با 50 فقره زمین خواری و حاشیه نشینی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد وافزود: سه هکتار از اراضی ملی و انفال به بیت المال اعاده گردیده است .

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دادخدا سالاری اظهار داشت: با توجه به اهمیت صیانت و حفاظت از انفال و اموال عمومی و جنگل ها کار گروه  ویژه قضایی مقابله با زمین خواری و حاشیه نشینی در دادسرای عمومی و انقلاب کرمان تشکیل شده است.

وی افزود:این کارگروه به صورت شبانه روزی با حساسیت و جدیت مشغول رصد و مقابله با این پدیده مجرمانه بوده و اجازه تعرض زمین خواران و سودجویان به اموال عمومی را نخواهد داد.

سالاری عنوان کرد:در  راستای مبارزه قاطع با پدیده زمین خواری و حاشیه نشینی در فروردین ماه امسال مامورین پر تلاش انتظامی شهرستان کرمان با انجام ماموریت مشترک با مامورین شهرداری کرمان و با فعالیت شبانه روزی در قالب کشت های مشترک موفق گردیدند با 50مورد تخلفات و جرائم ارتکابی در خصوص زمین خواری و تعدی به اراضی ملی برخورد و دست زمین خواران را از تعرض به اموال عمومی وانفال را قطع نموده اند .

این مقام قضائی افزود : در مجموع عملیات های مشترک پلیس و شهرداری و با دستورات قضایی صادره از سوی قضات ویژه در فروردین ماه امسال مجموعاً سه هکتار از اراضی ملی و انفال به بیت المال اعاده گردیده است .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در پایان تلاش های شبانه روزی  مامورین سخت کوش پلیس و یگان اجرائیات شهرداری کرمان را قابل تقدیر دانست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز