پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان استان به مناسبت هفته جوان

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۸:۵۶:۱۷
کد خبر: ۵۵۴۰۷۳
مدیر کل ورزش و جوانان استان به مناسبت هفته جوان پیامی صادر کرد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جوانی، آغاز شکفتن است. جوانی، دنیای تحول است و جوان، کانون شور و هیجان، مرکز نشاط و سلامت، قلب تپنده و سرمایه آینده یک ملت است.

لذا امروز که کشور ایران به برکت خون شهیدان و نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر پیشرفت و توسعه در حال حرکت است، حضور نیرو های جوان، مؤمن، با استعداد و متخصص در عرصه های مختلف برای سرعت بخشیدن به این حرکت در جامعه امری ضروری است که مسئولین امر نیز باید عنایت ویژه ای به آن داشته باشند. همچنین جوانان نیز مؤظفند با رصد هشیارانه مسائل روز جامعه و تحولات کشور و منطقه در عرصه های حیات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ، در عین همکاری و یاری رساندن به مسئولان، با تلاش و کوشش مضاعف و ابتکار و نوآوری خود در مسیر پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان گام بر دارند.

چرا که آنها باید بسترها و شرایط لازم برای بالفعل ساختن این پتانسیل ها را فراهم سازند. لذا توجه و نگاه ویژه به مسائل جوانان و توانمندی های آنها در سطح استان و در تمام برنامه ریزی ها مورد توجه می باشد.

اینجانب بمناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع)، میلاد الگوی جوانان ایران اسلامی و روز جوان را به تمامی جوانان این کشور و بخصوص جوانان استان کرمان تبریک و تهنیت عرض نموده و مؤفقیت و بهروزی آنها را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

محمد تقی امیری خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز