رئیس دادگستری شهرستان زرند هشدار داد:

رفتار انتخاباتی نامزدها و ستادهای آنها رصد می‌شود/با دقت رفتار و کردار انتخاباتی نامزدها و ستادهای آنها را رصد می‌کنیم

۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۷:۴۶:۱۰
کد خبر: ۵۵۵۶۷۱
رئیس دادگستری شهرستان زرند با اعلام اینکه رفتار انتخاباتی نامزدها و ستادهای آنها رصد می‌شود،گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نشانگر اقتدار و صلابت نظام است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت الاسلام محمود محمدی در جلسه شورای اداری شهرستان زرند با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو اظهار داشت: با دقت رفتار و کردار انتخاباتی نامزدها و ستادهای آنها را رصد می‌کنیم و بدون شک در صورت مشاهده تخلف، متخلفان برابر ضوابط اعمال قانون می‌شوند.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد نامزدها و حامیان آنها ضمن رعایت ضوابط و مقررات از هرگونه تخریب یکدیگر و اظهارنظری که موجب ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه می‌شود پرهیز کنند.

وی  بیان داشت: حضور در انتخابات علاوه بر آنکه وظیفه‌ای سیاسی اجتماعی است تکلیف دینی و شرعی نیز به‌شمار می‌آید که بی‌شک دین اسلام هرگز به ما اجازه نمی‌دهد به آینده خود و کشورمان بی‌اعتنا باشیم و از کنار هر اتفاق مهمی که در جامعه اسلامی روی می‌دهد به‌سادگی عبور کنیم.

محمدی حضور حداکثری و با درصد بالای مردم این شهرستان در انتخابات گذشته را افتخاری بسیار ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: این بار نیز مردم به‌دور از هرگونه گرایش سیاسی و حزبی با حضور خود در پای صندوق‌های اخذ رأی و انتخاب فرد اصلح، مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و یاوه‌گویان خواهند زد.

 

وی خطاب به مجریان برگزاری انتخابات عنوان کرد: برگزاری انتخابات در فضای سالم، با نشاط و در چارچوب قانون باشد و با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری، رأی مردم را حق‌الناس بدانند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز