کشف ۷ دستگاه خودرو سرقتی توسط پلیس کرمان

۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۷:۵۲:۳۲
کد خبر: ۵۵۵۶۷۴
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف 7 دستگاه خودرو سرقتی در نتیجه گشت زنی های هدفمند و نامحسوس مأموران انتظامی این فرماندهی در سطح شهر کرمان طی 24 ساعت گذشته خبرداد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "عبدالعلی روانبخش"  در تشریح این خبر گفت:تلاش شبانه روزی عوامل کارآمدگشتی در کنترل حوزه های استحفاظی، برخورد هدفمند با جرائم و وجود یک برنامه ریزی کشف محور از مهمترین عوامل موفقیت پلیس هستند. 

وی افزود:در همین رابطه عوامل گشتی کلانتری ها و پاسگاه های این فرماندهی حین گشت زنی های هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه های استحفاظی خود، به هفت دستگاه خودرو بلاصاحب مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه در استعلام از سامانه مشخص شد کلیه خودروها قبلاً مورد سرقت واقع شده اند،ادامه داد:خودرو های کشف شده جهت صورتجلسه و تحویل به مالباختگان به مقرهای انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی در خاتمه با تاکید بر لزوم توجه به اصول ایمنی، استفاده از ابزارهای ضد سرقت و توجه به هشدارهای پلیسی از سوی مالکان، خطاب به شهروندان گفت: همکاری مردم با پلیس نقش تعیین کننده ای در بهبود امنیت شهر دارد و لازم است افراد هنگام مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت های 110 با پلیس مطرح کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز