با امضاء بیانیه‌ای اعلام شد

جمعی از روزنامه‌نگاران کرمان از روحانی حمایت کردند

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۲:۵۱
کد خبر: ۵۵۹۶۸۴
جمعی از روزنامه‌نگاران کرمان از روحانی حمایت کردند
جمعی از روزنامه‌نگاران کرمان با انتشار بیانیه‌ای از دکتر حسن روحانی حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در این بیانیه آمده است: «اگر همه‌‌ی عالم و آدم هم یادشان رفته باشد، روزنامه‌نگاران اما هیچ وقت، هیچ چیز را فراموش نمی‌کنند، و نباید هم فراموش کنند! مگر نه این است که روزنامه‌نگاران وجدان بیدار، چشم بینا، گوش شنوا و حافظه‌ی جمعی مردمان سرزمینشان هستند؟ اگر همه‌ی عالم و آدم یادشان رفته باشد که در طول یک قرن مبارزه‌ی بی‌امان این مردم برای آزادی مطبوعات و گردش آزاد اطلاعات، فرزندان روزنامه‌نگارشان چه هزینه‌های سنگینی را متحمل شده و تاب آوردند، روزنامه‌نگاران اما خودشان این را فراموش نکرده‌اند».

در این بیانیه تصریح شده است: «اگر همه‌ی عالم و آدم یادشان رفته باشد روزنامه‌نگاران اما هیچ فراموش نکرده‌اند که دولت مدعی مهرورزی و پاکدستی چه بر سر عزت و عظمت این مردم آورد!

اگر همه‌ی عالم و آدم همه چیز یادشان رفته باشد، روزنامه‌نگاران اما ذره به ذره‌ی تاریخ این سرزمین را به یاد داشته و آمده‌اند که امروز از یادها و یادگارهای گذشته، از رنج‌ها و مصائب، از آرزوها و امیدهای از یاد رفته بگویند».

در ادامه‌ی این بیانیه آمده است: «امضاکنندگان این بیانیه

آمده‌اند که بگویند صندوق‌های رای هنوز و همچنان، تنها مسیر عبور از گدار و گردنه‌های سخت و صعب و ناهموار است. آمده‌اند که بگویند امیدها و آرزوهای مردم سرزمینشان در گرو مشارکت فعال و آگاهانه‌ی تک تک آنها در تعیین سرنوشت خویش است. آمده‌اند که بگویند روز جمعه ما هم پا به پای مردم به پای صندوق‌های رای می‌رویم و رای خود را با حفظ رویکرد مستقل و منتقدانه جامعه‌ی مطبوعاتی نسبت به حوزه‌ی قدرت، این بار هم به نام شیخ تدبیر و امید به صندوق می‌ریزیم».

در پایان این بیانیه یادآور شده است: « آمده‌اند که بگویند برای آزادی وآسایش، امنیت و پیشرفت میهن اسلامی؛ دوشادوش مردم روز جمعه 29 اردیبهشت 96 به پای صندوق‌های رای می‌رویم و به دکتر حسن روحانی رای می‌دهیم. این همه‌ی حرف و کلام آخر ماست».

طی دو روز اخیر، بیش از ۶۰ نفر این بیانیه را امضا کرده و لیست در حال تکمیل است. اسامی امضاکنندگان این بیانیه به‌زودی منتشر می‌شود.

 

نظر شما