مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

پوشش بیش از ۱۵۰ هزار دانش آموز کرمانی در فعالیت های ورزشی تابستان۹۶

۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۳:۱۷:۴۷
کد خبر: ۵۶۶۰۲۰
پوشش بیش از ۱۵۰ هزار دانش آموز کرمانی در فعالیت های ورزشی تابستان۹۶
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در تابستان 96 بیش از 150 هزار دانش آموز کرمانی در قالب پر کردن اوقات فراغت تحت پوشش فعالیت های ورزشی قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد محسن بیگی در نشست شورای ورزش مدارس استان بر جدی گرفتن فعالیت های اوقات فراغت دانش آموزان در مناطق حاشیه ای و محروم استان در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

وی به پوشش بیش از 104 هزار دانش آموز استان در برنامه های اوقات فراغت تابستان 95 اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود ظرفیت های مختلف در دستگاه تعلیم و تربیت آموزش و پرورش بهترین مکان برای ترویج ورزش های همگانی در جامعه است.

محسن بیگی غنی سازی فعالیت اوقات فراغت و ارتقا سلامت جسمی دانش آموزان و توسعه مهارت های ورزشی و سواد حرکتی را از مهمترین اهداف برگزاری اوقات فراغت ورزشی در آموزش و پرورش دانست.

وی استمرار جریان آموزشی و تربیتی در خارج از اوقات رسمی مدارس، شناسایی و پرورش دانش آموزان مستعد، بهره وری و استفاده از امکانات مدارس در راستای توسعه فعالیت های ورزشی، رشد و توسعه توانایی های ادراکی و حرکتی  و تسهیل مسیر ترقی دانش آموزان مستعد ورزشی از مجاری کانون های ورزشی را از دیگر اهداف برگزاری فعالیت های اوقات فراغت ورزشی دانش آموزان دانست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه دانش آموزان بالاخره اوقات فراغت خود را با روش های گوناگون پر می کنند گفت: برنامه ریزی اصولی در راستای پرکردن بهینه اوقات فراغت آنها توسط والدین و سایر دستگاه های مرتبط  نیز ضروری است.

محمد محسن بیگی بر همکاری و تعامل حوزه معاونت پرورشی با حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در راستای پرکردن بهینه اوقات فراغت دانش آموزان تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز