رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه ماهان:

امتحانات، رکن جدایی ناپذیر و تکمیل کننده آموزش است

۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۷:۰۳
کد خبر: ۵۶۶۳۸۵
امتحانات، رکن جدایی ناپذیر و تکمیل کننده آموزش است
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه ماهان در حاشیه بازدید از حوزه های امتحانی گفت: امتحانات، رکن جدایی ناپذیر و تکمیل کننده آموزش است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا زمانی که به همراه خدادادی معاون آموزش اداره آموزش و پرور ش منطقه ماهان در حوزه های امتحانی حضور یافته بود ابراز داشت: امتحانات باید با حساسیت، دقت و براساس استاندارد های لازم برگزار شود تا با بررسی نتایج حاصل ازآن، بتوان راه را برای برنامه ریزی و کیفیت بخشی به آموزش تسهیل کرد.

وی ابراز داشت: تجارب نشان داده است که برگزاری امتحانات در قالب چارچوب شیوه نامه ها و براساس استاندارد، در ایجاد یادگیری پایدار در دانش آموزان موثراست و می توان از آن به عنوان عاملی برای پرورش خصوصیات مثبت در دانش آموزان یاد کرد.

زمانی گفت: باید به این نکته توجه داشت که همه سازمان ها برای پیشبرد اهداف خود احتیاج به شناخت کارآیی کارکنانشان دارند و در آموزش و پرورش نیز می توان با تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از امتحانات به این مهم دست یافت.

لازم به ذکر است که حوزه های برگزاری امتحانات منطقه ماهان در دبیرستان دخترانه بدر و هنرستان فنی شهید ایرانمنش قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز