دو کشته و سه مجروح در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته شمال استان

۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۹:۰۱:۰۵
کد خبر: ۵۶۶۹۰۴
رئیس پلیس راه شمال استان گفت: وقوع دو حادثه منجر به فوت و جرح در محورهای استان سبب جان باختن دو نفر و مجروح شدن سه نفر دیگر شد.

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ " یوسف نجفی " در این خصوص گفت: با توجه به حجم بالای عبور و مروردرسطح جاده­ها و معابر برون شهری استان در 24 ساعت گذشته متاسفانه براثر بی احتیاطی برخی از رانندگان،تصادفات منجر به فوت و جرح درسطح جاده ها و معابر برون شهری استان به وقوع پیوست. 

وی گفت: در یکی از این حوادث که درکیلومتر 45محور"بافت- ارزوئیه" به وقوع پیوست یکدستگاه وانت پیکان به علت عدم توجه به جلو از مسیر خود منحرف و واژگون شد.

نجفی یادآورشد: دراین حادثه راننده وانت پیکان که مردی حدودا 48ساله بود دردم جان خود را از دست داد ودو سرنشین 60ساله و26 ساله به شدت مجروح وروانه بیمارستان شدند.

وی به تصادفی دیگرکه روزگذشته در محور "گلزار-صاحب آباد"از توابع شهرستان باغین به وقوع پیوست نیز اشاره کرد وگفت: در این حادثه،یک دستگاه سواری پیکان به علت عدم توجه به جلو از مسیر اصلی خود منحرف و واژگون شد که منجر به فوت سرنشین 65 ساله و مجروح شدن زنی حدودا" 57 ساله شد که  مجروح به بیمارستان انتقال داده شد.

رئیس پلیس راه استان کرمان در پایان عنوان کرد:عدم توجه به جلو از جمله تخلفاتی است که موجب بسیاری ازحوادث ترافیکی مرگبار می شود که باکمی صبر و حوصله در رانندگی می توان از وقوع این حوادث جلوگیری کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز