مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

ظرفیت های آموزش و پرورش جوابگوی بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان نیست

۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۴۴:۰۱
کد خبر: ۵۶۸۲۶۸
ظرفیت های آموزش و پرورش جوابگوی بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان نیست
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به حضور 560 هزار دانش آموز در استان کرمان، گفت : ظرفیت های آموزش و پرورش از نظر اجرایی و امکانات جوابگوی نیازهای این جمعیت دانش آموزی در راستای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد محسن بیگی در شورای آموزش و پرورش استان کرمان افزود: سال گذشته 120 هزار دانش آموز از فضاها، امکانات و کلاس های آموزش و پرورش در راستای بهینه سازی اوقات فراغت استفاده کرده اند.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس و اوقات فراغت دانش اموزان بیان کرد: دانش آموزان در طول هشت ماه  حضور خود در مدارس، بخش زیادی از وقت خود را به آموزش و یادگیری اختصاص می دهند و برنامه ریزی صحیح برای اوقات فراغت دانش اموزان موجب پیشگیری از آسیب های مختلف می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: 130 هزار دانش آموز در جنوب استان کرمان مشغول به فعالیت هستند که یک چهارم کل دانش آموزان استان کرمان را شامل می شود.

محسن بیگی بیان کرد: در سال گذشته 415 هزار دانش آموز در کلاس های قرآنی و احکام شرکت کرده و 10 هزار دانش آموز نیز به مشهد مقدس اعزام شده اند.

وی با اشاره به حضور هشت هزار دانش آموز در اردوهای راهیان نور، گفت: برنامه های فرهنگی در اموزش وپرورش نه تنها کاهش نداشته بلکه افزایش چشمگیری داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر اینکه فرهنگیان جزء شریف ترین افراد هستند، گفت: 50 دارالقرآن در استان کرمان فعالیت دارند و در هر جایی که متقاضی وجود داشته باشد، امکان ارائه مجوز وجود دارد.

محسن بیگی گفت: در آموزش و پرورش اعتباری برای اوقات فراغت نداریم و به همین دلیل بخشی از هزینه ها از سوی دانش آموزان پرداخت می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز