به همت گروه مالی بانک گردشگری و بنیاد نیکوکاری یاس نبی؛

کلنگ احداث سه مدرسه خیر ساز در رودبار جنوب به زمین زده شد

۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۵:۳۹:۲۲
کد خبر: ۵۶۹۱۹۷
کلنگ احداث سه مدرسه خیر ساز در رودبار جنوب به زمین زده شد
کلنگ احداث سه مدرسه خیر ساز به همت گروه مالی بانک گردشگری و بنیاد نیکوکاری یاس نبی در رودبار جنوب به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی بانک گردشگری و بنیاد نیکوکاری یاس نبی با بیان این که جامعه توسعه یافته و پویا نیازمند رشد فضا و فرصت های آموزشی است خاطر نشان کرد: آموزش،  بهداشت و درمان زیربنای توسعه هر کشور هستند و ما به عنوان فعال بخش خصوصی باید در این موارد پیش قدم باشیم .

وی در ادامه با اشاره به این که مدرسه سازی مقدس ترین حرکتی است که به عنوان مسئولیت اجتماعی باید انجام داد، اظهار داشت: در گام اول قصد داریم ۱۰۰ مدرسه را در کشور بسازیم که این حرکت از سال گذشته آغاز شده است.

جهانگیری همچنین از ساخت یک دبیرستان شبانه روزی در شهر زهکلوت خبر داد و افزود: با برنامه ریزی مطلوب بنیاد نیکوکاری یاس نبی این واحد آموزشی در آینده ای نزدیک کلنگ زنی خواهد شد.

گفتنی است: کلنگ احداث سه مدرسه 4 کلاسه هر کدام با   90متر زیر بنا با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان به همت  گروه مالی بانک گردشگری و بنیاد نیکوکاری یاس نبی در روستاهای جنگل آباد، سبزدشت و چاه چراغ ازتوابع بخش جازموریان شهرستان رودبار جنوب به زمین زده شد.

لازم به ذکر است: آیین کلنگ زنی این مدارس خیر ساز با حضور رئیس گروه مالی بانک گردشگری و بنیاد نیکوکاری یاس نبی، نماینده مردم شهرستان های رودبار، کهنوج، فاریاب، قلعه گنج و منوجان در مجلس شورای اسلامی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مردم و مسئولان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز