مدیرعامل شرکت معادن زغالسنگ کرمان عنوان کرد:

انعقاد قرارداد زغالسنگ باطله اکبرآباد یک رخداد ویژه است

۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۱۳:۴۵
کد خبر: ۵۷۲۲۳۵
انعقاد قرارداد زغالسنگ باطله اکبرآباد یک رخداد ویژه است
مدیرعامل شرکت معادن زغالسنگ کرمان: قرارداد زغالسنگ باطله استخر اکبرآباد علاوه بر سرمایه‌گذاری و درآمدزایی در حفظ محیط زیست نیز تاثیر‌گذار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ایرج فلاح صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت زغالسنگ پس از واگذاری از سال ۹۲ خصوصی شد و مشکلاتی به دنبال آن برای شرکت به وجود آمد.

وی  خاطرنشان کرد: در شرکت زغالسنگ این ظرفیت وجود دارد که از مشکلات کنونی رهایی یابد و راه چاره تنه‍ا با همدلی و همکاری و تلاش برای افزایش تولید است، چرا که عدم فعالیت در زمینه تولید برای خود کارگران در وهله نخست خسارت به دنبال دارد.  

فلاح افزود: سال گذشته طرح بسیار مهم افق زیر ۲۴۰۰ معدن پابدانا افتتاح شد و همچنین طرح معدن هشونی که راه‌اندازی شده بود نیز تکمیل شد که با اجرای این دو طرح، علاوه بر تضمین امنیت شغلی کارگران، در حوزه تولید زغال نیز تحولی عظیم خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت معادن زغالسنگ با اشاره به قرارداد زغالسنگ باطله استخر اکبرآباد با یک شرکت چینی تصریح کرد: این قرارداد یک رخداد ویژه در حوزه زغالسنگ است که علاوه بر سرمایه‌گذاری و درآمدزایی، در حفظ محیط زیست نیز تاثیر‌گذار است.  

فلاح با اشاره به تلاش‌های نمایندگان استان کرمان برای رفع مشکلات زغالسنگ ابراز داشت: در یکی از مشکلات بسیار جدی که در مورد واگذاری زمین‌های باغ سیبی وجود داشت با پیگیری‌های مجددانه نماینده مردم زرند و کوهبنان و حمایت‌های معاون حقوقی رئیس جمهور این موضوع به طور کامل برطرف شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز